onsdag den 16. januar 2013

Striktrøje info!

Jamen den var I da også vilde med! Så her er serviceoplysninger :-)

Trøjen har jeg tidligere vist i dette indlæg. Der lå den i vinduet hos den lokale garnpusher og så lækker ud. Det er også deres opskrift, som koster 10 kr., når man køber garn hos dem. Jeg købte garn og opskrift og sendte det hele til svigermor - og vupti - så landede i dag den lækreste trøje til Karen (nederste billede). Den ligner da til forveksling? - dog har svigermor freestylet en pink kant i halsen :-)

De har også en hjemmeside lige her - hvor man kan skrive og bestille opskrift + garn :-) Så bliver det da ikke nemmere?


22 kommentarer:

  1. Total lækker ;-)

    Wauw sådan en i voksen størrelse ville da også være FED :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, ikke? Jeg arbejder på at finde en opskrift :-) Svigermor skal jo nødig blive arbejdsløs!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Spørger lige igen! Låner I hende ud?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne

      Jeg er sikker på, at hun kan lokkes - så prøv! :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Hvis ja - så vil jeg også gerne låne hende ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. He he Tine - Du er også velkommen til at prøve :-)

      Kh. Mette

      Slet
  4. Ja, ja de farmødre, de kan... Super fed trøje.....

    SvarSlet
    Svar
    1. Det kan de nemlig Inge :-) Tak!

      Kh. Mette

      Slet
  5. Tusind tak for oplysninger!

    SvarSlet
  6. hej Mette
    jeg skriver lige for at anerkende svigermors freestyling i halsen - det er helt rigtigt!! :-P

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Maria

      Ja, det er ikke helt dumt vel? :-)

      Kh. Mette

      Slet
  7. Hold da op, hvor er den lækker!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Tina

      Ja, ikke? Og så skulle du mærke den . uhm...

      Kh. Mette

      Slet
  8. Jamen den er altså også bare så fed. Måske jeg skulle sende opskrift og garn til min mor... Hmm

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid

      Det er værd at overveje - du vil ikke fortryde!

      Kh. Mette

      Slet
  9. Freestyle-Farmor kan jeg li. Hun er dygtig :)
    Lækkert trøje!
    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun er nemlig dygtig - og uundværlig :-)

      Kh. Mette

      Slet
  10. Sikke en skøn og dygtig farmor - og lækker garnbutik, det er også min lokale, kan bruge maaange penge der... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anita

      Ja, det er farligt sted, ikke? Lækre sager!

      Kh. Mette

      Slet
  11. Lækker! Sådan en vil jeg da også ha'. Altså lige en tand større...

    Skøn farmor I har!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Rikke

      Ja, vi er flere, der drømmer om den i voksenstørrelse :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...