fredag den 4. januar 2013

Ledningen blev en zebra!

Vi fik rent faktisk hængt de to Louis Poulsen værkstedspendler op mellem jul og nytår - lige i tid til nytårsfest! Og det sværeste var egentlig at vælge ledning! Vi var enige om, at vi gerne ville have stofledning, og til sidst valgte vi en zebrastribet model. Måske lidt frækt? Ikke desto mindre er vi SÅ glade for det, og det viste sig heldigvis, at være det helt rigtige - for os :-)

Dejligt med lys over land - og de er altså bare smukke, tidsløse og lækre de lamper?

Og en update på det med ikke at kunne uploade billeder! Som I kan se, lader det sig nu gøre - men kun gennem Firefox og ikke Explorer.....?





19 kommentarer:

  1. uhh nammenam en zebrastribet ledning.. det hele passer bare perfekt sammen, er vild med de grå gennemsigtige akrylstole!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Lea

      Ja, vi er blevet rigtig glade for det :-) Og tak - stolene er vi også glade for - man sidder godt i dem!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Ser rigtig godt ud, Mette :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anne - og rigtig godt nytår til dig, lilla A og resten af familien. Det er skønt at følge med i familieforøgelsen :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Det ser vildt godt ud...

    Måske har jeg ikke alle de billedproblemer fordi jeg bruger Google Chrome???
    Tit er problemet at Google måske har opdateret - og det har Explorer så ikke gjort, og de kan derfor ikke snakke sammen...
    Jeg ved at det tit er sådan noget der er problemet...

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen Elisabeth

      Ja, jeg ved simpelthen ikke, hvad det er. Nu ved jeg bare, at det virker i Firefox, og så må vi se, hvornår det igen virker i Explorer.... Det virker som om, der også er nogen, der har problemer i Chrome...?

      Kh. Mette

      Slet
  4. Jeg har sådan to liggende i kælderen, måske skulle man få den hængt op...
    Dine ser i hvertfald fine ud. Hvilken pære har du i?
    Kh Stine

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Stine

      Ja!! Det skal du da! Vi har 35 W i - og det er ret behageligt :-)

      Kh. Mette

      Slet
  5. De passer da rigtig fint til lamperne!!

    Karen Elisabeth er inde på det helt rigtige. Jeg stødte også på problemer for et par måneder siden; kunne kun oploade 1 billede som jeg kunne have i rigtig størrelse - de andre kunne jeg ikke ændre på. Min ældste kender lidt mere til det og sagde jeg skulle holde op med at bruge explorer og bruge Chrome istedet. Vi afprøvede med det samme og jeg har ikke haft problemer siden.

    Og det VAR nemlig noget med at det ikke "snakkede sammen" er bange for jeg blev "lidt træt" da han forklarede :-) :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Anne-Mette

      Ja, ikke? Og mht, billedproblemerne - aner simpelthen ikke, hvad det går ud på, men nu kan jeg få det til at virke i Firefox, og så er alt jo fint :-)

      Kh. Mette

      Slet
  6. Jeg hjar den samme på mine hvide flowerpots, og syntes den er så fin den ledning :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Julia

      Ja, Henrik synes den minder om den ledning de havde i strygejernet, da han var barn :-) Så den skulle det være!

      Kh. Mette

      Slet
  7. Fine lamper og fine ledninger :-)

    Jeg kører Chrome - måske derfor jeg ikke har problemer med at uploade billeder...?

    SvarSlet
    Svar
    1. næppe ;-) for jeg kører Chrome, men kan ikke oploade fotos på den måde jeg plejer. Er i øjeblikket nød til at oploade dem i Picasso først

      Slet
    2. Ja, det er ikke til at blive klog på, hvad det lige er.....?

      Kh. Mette

      Slet
  8. Flotte lamper - har lige købt to LP arbejdslamper magen til dine. Bare i orangerød. De skal hænges i vores nye hjem. Farven er jeg lidt i tvivl om, da det er mere orange end rød. Men de er originale og mere end 30 år gamle, så det er lidt synd at farve dem.

    Hvor køber du stofledningerne?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Elisa

      Ja, disse er også originale fra 70'erne, så jeg vil heller ikke spraye dem en anden farve. Ledningen er fra Silvan, som faktisk har et ok udvalg - og noget billigere end ellers. Tror det er 50 kr. for 3 meter.

      Kh. Mette

      Slet
  9. jeg har valgt samme ledninger til mine lamper, et perfekt match!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette Kathrine

      Aij hvor sjovt, at vi har valgt den samme :-) Jeg synes også, at det er et perfekt match!

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...