søndag den 27. januar 2013

Smukke porcelænssvaler...

Jeg har fået mig to husdyr. Nemlig disse to fine svaler :-) De er lavet af Gitte Luna, som har en del porcelæn og keramik i vores butik. De fås i flere farver - blandt andet lyserød/rosa og mørk turkis. Men her kommer disse hhv. lyseblå og lysegul til at bo! Og prisen er fin - 100 kr. pr. stk. Og størrelsen er ca. 10 x 6-7 cm.

Jeg har ikke besluttet mig helt for, hvor de mere præcist skal bo - endnu :-) Men de har hul bag på, så de nemt kan hænges op på et søm.



10 kommentarer:

  1. De er bare så fine!
    Jeg købte også to i butikken i December og jeg er så glad for dem! Selvom de ikke er kommet op at hænge endnu, så ligger de og pynter på spisebordet :)
    Den gule er godt nok også fin, måske jeg må have sådan en til samlingen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Dottie

      Ja, mine er heller ikke kommet op endnu, men de pynter også fint liggende :-) Det lyder da som om, at du må have en gul også :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Oh how much I love them, Mette! The blue one is the most beautiful thing ever!!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Yes Susi - it is very nive isn't it?

      Hugs Mette

      Slet
  3. Jeg er også helt vild med svaler. Jeg har købt nogle gamle billige skrammede svaler på loppemarkeder og spraymalet dem i forskellige farver. De fleste har dog knækket en lille spids af halen eller vingen, men det må være en del af charmen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Ja, det er sjovt som tingene kommer igen :-) Du har garanteret en fin samling!

      Kh. Mette

      Slet
  4. Så må jeg hellere få lavet nogle flere snart ;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte Luna

      Det tror jeg roligt du kan gøre :-)
      Vil glæde mig til at se flere af dem - og vidste slet ikke at du har en blog - dejligt!

      Kh. Mette

      Slet
  5. Hvor er de fine :D
    Det er nogle rigtig flotte farver.

    Mon de laves i rød og sort også`??

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg kunne da forestille mig, at de kunne laves i de farver også. Men du kan jo klikke på Gitte Luna i kommentaren ovenfor og skrive hende en besked på hendes blog og høre ad?

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...