torsdag den 3. januar 2013

Endnu et par nye lysestager :-)

Ja, jeg har jo advaret jer tidligere! Jeg får nok aldrig nok af lysestager, og det ved Tamra, så her får I den sidste gave, hun havde med til mig! Man må sige, at hun efterhånden kender mig temmelig godt, for det hele er da ramt lige i øjet!

Disse stager er simpelthen så smukke. Jeg er vild med mønsteret, farven og formen! Og med lys i kommer de virkelig til deres ret. Endnu en gang tak til dig Tamra for alle de fine sager. Det er som om, at min gave til dig blegner helt ved siden af - men jeg håber, at jeg har ramt noget, som står dit hjerte nært :-)

I får et par billeder af stagerne her, så I kan nyde dem sammen med mig. Er det ikke fint håndværk? Og det bliver jo ikke værre af, at de står ved siden af den smukke buket, som vores gæster forærede os nytårsaften.....





3 kommentarer:

  1. Hvor er de bare super skønne. Dem kan jeg godt forstå du er vild med.

    Rigtigt godt nytår til dig og tak for alt det smukke du har givet mig (og andre) at kikke på i 2012.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...