onsdag den 23. januar 2013

Pudestrikkerier på vej...

Kan I huske Ane Mette? Det er hende med SNEK og de fantastiske hæklede og syede dyr og fine kjoler, som vi sælger i DesignKartellet. Men Ane Mette kan stort set alt indenfor håndarbejde, så lige nu hjælper hun mig med en af mine utallige idéer - nemlig lækre strikkerier til din sofa i form af små huse, som snart vil være at finde i butikken.

Igår sendte hun mig dette billede - puderne in the making :-) Jeg glæder mig helt vildt til at se de færdige huse - og måske et af dem skal være dit? Her er i hvert fald et glimt af dem, der er på vej - nogle med og nogle uden fyld - og ét er stadig på pindene :-)

7 kommentarer:

  1. Hvor er de dog bare fine.... jeg er sikker på de bliver solgt rigtig hurtig :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Louise - Jeg tror også Ane Mette får travlt med strikkepindene :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. De er vildt fede- er de godt nok håndstrikkede?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi

      Ja, ikke? Og ja, de er håndstrikkede - Ane Mette er super dygtig med et par strikkepinde!

      Kh. Mette

      Slet
  3. Woouw.
    Hvor er det et flot stykke arbejde.
    Super ide.

    SvarSlet
  4. Wauw de er fede! Sådan en ville jeg gerne eje.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...