tirsdag den 15. januar 2013

Endnu en juleaften!

Her til morgen var det som om, at det igen var jul. Jeg har nemlig hyggeskrevet med en skøn tysk pige, Susi, som har en datter med forkærlighed for smølfer. Og der kan jeg jo hjælpe :-) Så jeg er i gang med at lave den ultimative smølfepakke til den lille pige, og i mens har hendes mor sendt mig en goodie bag af rang med lækre sager fra hendes egen hånd og fra hendes by. Det er altså super sjovt at bytte på denne måde - uden helt at vide, hvad man får.

Men som I nok kan fornemme, er jeg bestemt ikke skuffet! Der er de fineste ting, og især er jeg helt forelsket i den lille Waldorf dukke, som Susi har lavet. Derudover er der hæklede popcorn, et fint lille broderi (af rødhætte?), en fødselsdagssmølf, farverige bånd, Graziela papir, stof, vingummismølfer (dem har jeg spist), stof til en uglepude, en pixibog og en lille svamp. Tusind tusind tak Susi! Jeg håber, at I bliver glade for jeres pakke :-)

Og måske I også vil følge med i uglen Claras rejse....? Det er simpelthen det hyggeligste koncept, jeg længe har set. Her kan du læse om Claras afgang - og her er hun kommet frem :-) Det er ligesom dengang i skolen, hvor man skiftedes til at have bamsen/nissen med hjemme - ahhh - nostalgi!


 



1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...