torsdag den 24. januar 2013

2 fantastiske Kartel-piger!

Jeg elsker mit engagement i DesignKartellet! Det er det mest inspirerende, netværksskabende og varme fællesskab, jeg nogensinde har været en del af :-)

Og nu har to af pigerne, Mette og Ella, taget et helt fantastsisk skridt. De har simpelthen begået en kollektion! En fantastisk kollektion, hvor der er kælet for detaljer, kvalitet og design i en sådan grad, at det hele gerne måtte bo i mit klædeskab. Det har været en laaaaaang proces fra de første streger blev sat, og de første modeller blev syet op. Og så til nu hvor det hele ankom fra systuen!

Der er glimmer, detaljer, bluser, kjoler, nederdele, toppe og buksedragter!

Billederne yder slet ikke tøjet retfærdighed, men jeg måtte bare lige knipse lidt. Og det hele er lækkert serveret med fede tags, pompom'er, Hay bøjler og stativ. Jeg håber, at det bliver en stor succes, for det fortjener de :-)

Og lad os så se lidt på Me Cph. og Ella Bahne Cph.!






23 kommentarer:

  1. Svar
    1. Hej Rikke

      Og jeg kan love dig, at det ikke bare SER lækkert ud - det ER lækkert :-) Når man får det på, føler man sig bare hjemme - og smart!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Det ser da totalt lækkert ud! Ærgeligt man bor så langt væk at man lige kan svinge ind om og glo og gramse:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Ja - øv! Men du må kigge forbi en gang du ved lejlighed er i København :-) Vi vil elske at få besøg af dig i butikken :-)

      Kh. Mette

      Slet
  3. Oh my! The pompom tags are just the cutest!

    SvarSlet
  4. Har sådan lyst til at besøge din fine butik, og dette indlæg gør bestemt ikke lysten mindre:0) Lækkerier..!
    Kh. Louise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise

      Jamen det skal du da også. Mon ikke du en gang imellem kommer forbi København?

      Kh. Mette

      Slet
  5. Det ser meget, meget lækkert ud. Er pigerne designere? Knus Heidi

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Heidi

      Jeg kender ikke deres præcise baggrund, men de har noget uddannelse indenfor design, syning, tilskæring osv. Super lækre sager!

      Kh. Mette

      Slet
    2. Uanset hvad, så har de gjirt det godt:-)

      Slet
  6. jeg blir altid så glad af at komme til Brønshøj, og i dag var bestemt ingen undtagelse; SÅ lækre ting! det HELE!! former, detaljer, materialer, finish - det er virkelig særlige ting de to piger præsenterer, og tilmed til yderst tålelige priser :-)))

    SvarSlet
  7. Ih ja altså! Der er så dejligt i vores butik :-)
    Og man bliver så glad når der kommer nyt lækkert guf på hylder og stænger.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Astrid

      Ja, der er nemlig bare dejligt i vores butik!!

      Knus Mette

      Slet
  8. Hvor sejt at have begået en hel kollektion, super lækkert!
    Er vild med de effektfulde fine detalier! :)

    Jeg må vist hellere begynde at spare sammen allerede nu, tror jeg, til min næste DK-tur ;-)

    : ) Marthe

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Marthe

      Ja, er det ikke vildt? De er så gode!!

      Du må mærke og prøve næste gang vi ses :-)

      Knus Mette

      Slet
  9. Selvfølgelig skal du kigge forbi!! Hvad med imorgen, hvor jeg er på job? Lige en lille pause fra dine fantastiske fastelavnskostumer - op på cyklen - og vupti - en hurtig tur til Brønshøj Torv?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  10. Nøj hvor ser det bare lækkert ud. Den første kjole der er da lige mig ;o)
    Jeg er sikker på at kollektionen bliver et hit!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla

      Ja, er det ikke bare nams? Jeg håber også, at det bliver et hit, så de gør det igen!

      Kh. Mette

      Slet
  11. Ahmen, det ser da for lækkert ud... Nu må jeg altså snart smutte en tur forbi Kartellet - er dog bange for at jeg går fattig derfra ;) Ha en skøn weekend. Kh Anita

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Anita! Det må du! Jeg er på arbejde i morgen, så det ville da være en glimrende lejlighed?

      Kh. Mette

      Slet
    2. Så kan det meget vel være at jeg kigger forbi :)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...