mandag den 28. januar 2013

Min lille kunstner!

Eller måske nærmere hvordan Hello Kitty forsvandt? Vi er nemlig ikke helt nået til at male indenfor stregerne endnu, så to stk. Hello Kitty lærreder, fra det viste sæt, endte med at se sådan her ud.

Faktisk er jeg i mit stille sind meget tilfreds med hendes små værker. Jeg er nok knap så meget til Hello Kitty, som Karen er :-) Og lige nu pynter de fint i vindueskarmen sammen med tulipanerne.

Faktisk da lidt imponerende, at hun har lavet dem over to forskellige farvetemaer? Jeg har bare hældt en masse maling op, og så har hun ellers givet den gas med penslerne!


 

6 kommentarer:

  1. Synes bestemt hun har pyntet på den der kat! :o)

    SvarSlet
  2. Hello Kitty goes Poul Pava Style! Meget bedre end lyserød tøsekat :)

    SvarSlet
  3. Hello Kitty has never looked better! ;) Karen is an amazing little artist, she has a good feeling for color that´s for sure! And you sound like a very proud mommy, Mette ;) xo

    SvarSlet
  4. Så fint! Den bedste hello kitty version jeg længe har set.

    SvarSlet
  5. Hun er for sej og jeg er enig med dig Mette. Det der med indenfor stregerne... hehe.

    SvarSlet
  6. Synes bestemt det pyntede på hallo kitty :D
    Hun er da en sand lille kunstner :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...