onsdag den 30. januar 2013

Nu skal det være...

Måske I kan huske mit tæppeprojekt? Det gik lidt i stå, da vi flyttede, men nu har jeg fundet alle lapperne frem, og jeg har faktisk hæklet alle lapperne - så NU skal det være. NU skal de hækles sammen til et tæppe :-) Der er for alt for mange penge garn, da det er hæklet i 100 % merinould, så det er synd og skam, at det endnu ikke er færdigt.

Og når man ser på farverne, så kan man da godt fornemme, at den plan jeg havde for stuen, er ved at blive ført ud i livet :-)

Det blev til et par timer i sofaen i går aftes med projektet, og det begynder allerede at tage form. Jeg glæder mig til at vise jer det færdige resultat.

Og så er jeg kommet i tanke om, at jeg skylder en DIY på at hækle enderne med ind, så man slipper for at hæfte en million af dem til sidst. Den må jeg få lavet!

12 kommentarer:

  1. Allerede nuntier det rigtig godt med de farver sammen:-)
    Glæder mig til at se resultatet:-)

    SvarSlet
  2. Hmmm, åh IPad-ordbog....;-)
    Nuntier = Tyder det
    Ja, aner ik hvordan det andet ord kom frem...;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. hahaha... hvor sjovt. Altså de auto-ordbøger- uden dem ville vi være kedelige rent stavemæssigt! ;-)

      Slet
  3. God morgen, Mette
    Glæder mig til at se det færdige tæppet :)

    Rigtig god dag videre!

    Knus Marthe

    SvarSlet
  4. Sikke noget dejlige farver du har valgt til dit tæppe, er spændt på at se det færdige resultat :)

    SvarSlet
  5. Jeg er vild med farverne. Det skal nok blive et lækkert tæppe.

    SvarSlet
  6. Altid dejligt ar få afsluttet et ældre/gammelt projekt. Der burde være nogle vinteraftner tilbage endnu til at putte sig i det.....

    SvarSlet
  7. Det kan KUN blive smukt....
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  8. Den DIY glæder jeg mig til da en af projekterne på min to-do liste er et hæklet tæppe :D

    Rigtig fine farver du har brugt, glæder mig til at se det færdige resultat

    SvarSlet
  9. I love the colors, Mette! And it truely is a shame it´s not a blanket yet :) Work fast! I can´t wait to see how it looks once it is finished, it´s going to be a beauty!!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...