lørdag den 18. juni 2011

Lidt mere om tankerne bag....

.... del din DIY! Lige en kort opfølgning på indlægget fra igår aftes og først og fremmest tusind tak for alle de mails, jeg allerede har fået! Fedt! Der skal blive delt så mange DIY's fremover her på bloggen :-) Det glæder jeg mig til!

Som også skrevet i går - så er min idé at vise frem og skabe kendskab til andre skønne blogs. Det er blevet nævnt, om det ikke bare var nemmere at lave en blog kun med DIY's? Det ville da være fantastisk med en blog kun med DIY's, og der er også en del skønne DIY-biblioteker rundt omkring. Men når det er sagt, så hjælper det stadig ikke dem, der gerne vil have eksponeret deres gode idé - medmindre sådan en DIY-blog kunne få 500 faste læsere - og det tvivler jeg på, at den kan.


Så igen en opfordring om at sende mig din bedste DIY på mail - og så vil jeg et par gange om ugen vise frem og linke i aller bedste stil i håb om, at de allerbedste ideer kan blive set af endnu flere :-)

Nu vil jeg pakke lidt syslerier og smutte ned og åbne butikken - der er kaffe på kanden, hvis du kigger forbi :-)

4 kommentarer:

  1. Så kjekt! Genial ide. Elsker DIY prosjekter..
    Gleder meg til å følge med fremover :-)

    SvarSlet
  2. Har du et link til den slags diy biblioteket? Jeg kender nemlig ingen :)

    SvarSlet
  3. Syntes det er en skøn ide du har fået dig :0)

    SvarSlet
  4. Har du overvejet selv at lave en DIY om dine fine suttesnore? :o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...