torsdag den 16. juni 2011

Kom - grin med mig - og af mig!!

Jeg har fået den fedeste gave - en bog over mit polterabend!! Tøserne har virkelig strammet sig an, for at jeg skal kunne mindes denne skønne dag i lang tid fremover. Tusind tak. Køn er man jo ikke efter sved, sol og ikke mindst en masse sprut - men hey - I skal da se med!

Bogen..... og ja - det er en slange....


De startede med at hente mig kl. 9 med morgenmad og selvfølgelig asti! Min mor var med til at passe Karen (min mand lå brak fra hans polterabend dagen før), så det skulle jeg ikke bekymre mig om. Og så blev jeg sat til at pakke en taske til dagens strabadser :-)


Afsted nordpå til Garderhøjfortet. Vi skulle lege fangerne på fortet - det har jeg altid drømt om!! (Ligesom jeg altid har drømt om at være med i Lykkehjulet... den har jeg stadig til gode!). Det var for at sige det mildt pisse sjovt! Det kan virkelig anbefales - de har virkelig fat i den lange ende dem fra Peters adventure games. Det var 3 gode timer med fart over feltet og selvfølgelig masser af cider og asti :-) Her lidt billeder...

Og der var ud over slangen også mus.....


Skyder med skarpt...


Bungy elastik.... for fedt!


Herefter gik det tilbage til Brønshøj og super lækker frokost i solen. Tøserne havde hver især lavet lækkerier og dertil - selvfølgelig asti. Det var her omkring jeg begyndte af efterspørge vand!

Så gik turen ind mod byen - ned ad Strøget - og op på 5. sal..... Polefitness! I har allerede set et billede på dagen - men jeg var klar på at give den maks gas - så det gjorde jeg! Det resulterede i blå mærker overalt og en krop så øm, så man ikke fatter det - i en hel uge!! Jeg kunne ikke selv få mit tøj af et par dage efter - mine arme kunne simpelthen ikke kommer over hovedet... Nogen der har prøvet det og kan snakke med?
Men her lidt billeder af de sære positioner....

Yndefuldt (?!) - og små grå....


Og den omvendte Jesus - believe it or not - men kom faktisk selv derop....


Herefter var der dømt hygge hos en anden veninde, hvor der blev drukket drinks, spist lækker mad, quizzet og hygget - lige indtil vi smuttede i byen og dansede til kl. 6! 6.30 lå jeg i min seng - 21½ times polterabend - det er da meget godt gået?

Quiz....


Og her er det vist tæt på godnat!





6 kommentarer:

  1. Ha ha, nogle skønne billeder.
    Du ser ud til at have haft en helt igennem fantastisk dag. Men sikke mange strabadser de kære veninder udsatte dig for. Især den med hånd-i-bøtte-og-find-musen. Uff, den har jeg aldrig kunne li i Fangerne på Fortet ;o)
    Og dejligt med en bog over dagen efterfølgende. En god gave.

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder og tak fordi du deler ;O))))
    Jeg er viet på rådhuset, så der fulgte ikke en polterabend med, måske jeg selv skulle lave en i forbindelse med sølvbrylluptidspunktet? Der er heldigvis længe til.

    SvarSlet
  3. ha ha ha det ser ud til at det var en helt fantastisk dag :D

    SvarSlet
  4. Wow en herlig dag! Sikke nogle skønne veninder som bakser sådan en omgang sammen! Og en imponerende jesus du laver!

    SvarSlet
  5. Det lyder virkelig som en fed action packed dag! Og temmelig godt gået med den polestang! ;)

    SvarSlet
  6. Du er for sej Mette... Sjovt at se dig, der elsker søde retro børnestoffer, kaste sig ud i pole dancing og skarpskydning. Hurra for det multifacetterede individ, med ben i næsen og selvironien på rette sted, du er! :)
    Skål :) Line

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...