torsdag den 23. juni 2011

Der er gået Clevin i den!

De der kort, de formerer sig - her er sidste skud på stammen - en kagemand og en elefant! Jeg kan mærke, at der bliver stakkevis, som skal pakkes fint ind i noget gennemsigtigt og sikkert komme til salg. Måske man for en gang skyld kan være lidt på forkant til jul? Der må laves en juleedition til den tid - lige nu er det bare til alle andre pakker, hvor de kan pynte fint og indeholde en lille hilsen fra giver til modtager :-)

Og hey - jeg har fået iPad!! Det er da verdens bedste legetøj - og hurra for bruttolønsordninger :-)




7 kommentarer:

  1. Vild med den næsten lyserøde elefant ;-)

    SvarSlet
  2. Halløjsa, for en sød idé!

    SvarSlet
  3. De er bare seje :) Synes det er en rigtig god ide - måske jeg skulle lære at hækle.

    SvarSlet
  4. Hold da op hvor er de par fine!!
    Hvordan mon man gør?

    SvarSlet
  5. Tak - hvor er I søde - som altid :-)

    Diktesoph - Skal nok komme med detaljer :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  6. jeg elsker clevin ... han var skøn .... de er super fine og jeg tænkte også jul da jeg så den lille "kagemand"

    SvarSlet
  7. De er super fine :)
    Sådan nogle må jeg også prøve en dag :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...