mandag den 27. juni 2011

En sød idé og en Take That billet til salg?

Der videreudvikles på det der med pap og hækling :-) Mangler man en sød og personlig gave til en barnedåb eller fødselsdag, kunne man jo lave barnets forbogstav og sætte det i en fin ramme? Prototypen er E for Ella - min skønne niece. Det skal da honoreres, når man dagligt pakker sin lille røde kuffert og siger "Hej hej -. jeg går lige op til moster Mette"... Ihh... så sødt! Hvad synes I? Ville I blive glade for sådan en gave?



Og så er der en af tøserne, der er blevet forhindret til den store event den 16. juli - Take That i Parken. Så derfor er der en billet til salg - det er ståplads på plænen og en garanteret feeeeeed oplevelse!


7 kommentarer:

  1. Ella bliver en glad pige, HURRA for moster Mette !

    SvarSlet
  2. Såååå fint og tak for den ide:)

    SvarSlet
  3. Hej Mette
    Det er sødt med den hæklede kant både på bogstaver og kort!
    Da jeg for lidt siden stod og puslede Carla, tænkte jeg, at dine/jeres fine hæklede kort også kan gøre sig rigtig godt som dyr i en uro over puslebordet :-)
    Knus Camilla

    SvarSlet
  4. God idé!
    Jeg tror hjernen din går på høygir når du sover også... Gøy å se hvordan du videreutvikler heklingen:)
    Ha en riktig fin uke, Mette!

    SvarSlet
  5. Flet og Sjov - :-) Det håber jeg hun gør...

    Sannepkunst - Så lidt.

    Fru Hygge - Tak :-)

    Camilla - De er skam på vej også..! :-)

    Diktesoph - Dejligt at du kan li' den!

    Sonja - Ja - hjernen arbejder på højtryk!

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...