fredag den 10. juni 2011

Det kan man da kalde veninder!

På min første arbejdsdag i DesignKartellet i onsdags, blev jeg om eftermiddagens overrasket af 3 af mine søde veninder. Og de havde gaver med til mig, for at ønske mig til lykke med butikken. Og når I kigger på gaverne, kan I se, at de virkelig kender mig! Smukt stof, lækre kantbånd - alt sammen fra Garn-Iture. Og som flødeskum på kagen også lige et gavekort til selv samme butik! SÅ sødt af dem - TUSIND tak tøser.




Og så er vi landet i det svenske og besluttede at bruge pinsen på flaskeafvænning (I know - hun er snart 15 mdr. - så det er ikke et sekund for tidligt) - så lige nu sidder vi og holder vejret! Men der er stille - kun fuglene kvidrer og myggene danser!

8 kommentarer:

  1. Sikke da nogle dejlige veninder...den slags er guld værd:-)
    Kh. Malene

    SvarSlet
  2. Lækker gave!
    Til en trøst kan jeg fortælle dig, at min pige var knap to, før hun smed godnatflasken...

    God fornøjelse med afvænningen:-)

    KH
    Anna

    SvarSlet
  3. Sikke nogle fine ting :)
    Den vej tror jeg min cykel skal finde i morgen.
    Ved du evt hvad det kantbånd koster derude?

    SvarSlet
  4. det er da nogle skønne veninder du har dejlige ting du der har fået :) jo de kender dig kan man se ....

    min den sidste på 6 år ham ammet jeg til han var 18 måneder og det var en kamp at få ham fra men skønt bagefter :)

    SvarSlet
  5. Hejsa.
    Sikke en dejlig gave..
    Anton var også i den alder.. For ham gik det rimelig smertefrit.. Pøj pøj med det..

    Lykke

    SvarSlet
  6. Skønne gaver, du er heldig at have sådan nogle søde veninder. Vores pige var også Ca 15 måneder da vi stoppede med nat flasken.
    Til sidst vil jeg lige sige at det var mig der købte dit røde baby sengetøj med cirkusdyrene, på markedet i Odense, vi bruger det i barnevognen og vi knus elsker det.

    SvarSlet
  7. By Myr - Det er det nemlig :-) Man kan leve længe på det!

    Anna - Jamen så er vi da ikke helt galt afmarcheret :-) Ingen problemer med at falde i søvn - bare spændt på om hun vågner og går i bro på et tidspunkt :-)

    Tina - Jeg ved ikke hvad det koster... men det finder jeg ud af - for jeg skal da have mere!! :-)

    Helle... Ja det der amning gik i sig selv, da hun var ved at bide den ene brystvorte af mig! Men lad os se hvordan det går.

    Lykke - Jeg håber det kommer til at gå fino - og sidder og nørkler med kjole :-)

    Ævlebævle - Ihh hvor hyggeligt - dejligt at høre at det bliver brugt flittigt :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. ja min ældste datter fik sin sidste natflaske da hun var 4 år- og så lavede vi en aftale om at slutte... og vores yngste er 2 år og 9mdr og hygger sig stadig med sin godnatflaske- og det gør vi også- så jeg tror det er meget individuelt hvad man synes er det rigtige :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...