onsdag den 8. juni 2011

Suttesnore - Graziela edition!

Første runde suttesnore med Graziela-stof :-) Det er nu altså fint det stof! Denne runde er nok mest til drengene, men der er skam også nogle på vej til tøserne. Der var bare lige lidt akut mangel på drengevarianter nede i biksen. Hvilket i øvrigt var en super oplevelse i dag - at passe biksen hele dagen og møde alle de helt fantastiske kunder, som kiggede forbi. Der blev sludret, langet over disken, pakket gaver ind og drukket kaffe og the. Jeg glæder mig allerede til næste gang - som i øvrigt er lørdag den 16. juni.


7 kommentarer:

  1. Ærgeligt man ikke bruger sut!!!!!!
    De er super flotte

    SvarSlet
  2. Fine, fine, forresten er der ikke noget der hedder lørdag den 16. juni. :)

    SvarSlet
  3. Charlotte - Tak :-) Men måske du har nøgler, der trænger til en snor? :-)

    Anne ... Tak - ups - den 18. selvfølgelig!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hold op hvor er de fine. Er da helt ked af Vito ikke bruger sådan en mere.

    Nåede desværre ikke forbi i dag, selvom det var planlagt, men tog i stedet ud og købte ny symaskine :0)

    SvarSlet
  5. Sikke nogle skønne kæder - og en skøn, skøn blog. Er da helt sikkert fast læser fra nu! :-)

    SvarSlet
  6. min bil ville ikke det samme som mig i dag øv jeg ville ha været forbi dig og butikken men kan se jeg får chancen den 16 ...

    SvarSlet
  7. Ja det har jeg da helt sikkert og mine nøgler passer rigtigt godt sammen med grøn og turkis ;O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...