søndag den 12. juni 2011

Lommesmerter...

Ikke i den gængse forstand - men problemer med at finde stof til en lomme, der kunne passe på en smølfeforklædekjole.  Efter meget frem og tilbage, hvor jeg synes det blev alt for spraglet på den ufede måde, besluttede jeg mig for at hækle en lomme i orange og rød - og her er resultatet. Jeg synes, den er blevet super fin og lidt sjov? Kjolen er en bestilling, som jeg har haft liggende alt for længe. Forståeligt hvis kunden er nået at blive træt af mig i mellemtiden - så ryger kjolen i butikken.


4 kommentarer:

  1. Syntes det blev fint - sjovt med hæklet lomme....

    PS håber du fik min fb besked

    SvarSlet
  2. Den er supersød :-)

    Jeg har lige modtaget det skønne stof fra dig:-) Tusind tak. Lige i øjet var det!

    SvarSlet
  3. Artig med den lommen på kjolen! Den idéen tar jeg med meg:)
    Syr du alltid for i dine forklekjoler? Jeg har nettopp sydd en uten for og kantet med skråband, og jeg bannet og svor for å få det båndet fint på...
    God søndag!

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er den skøn, lommen er perfekt! Det stof er altså bare SÅ fint!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...