tirsdag den 28. juni 2011

Wrap it up!

Gavemærkerne er blevet pakket ind og lagt i butikken! Jeg ved ikke, om det er noget, man kan sælge, men det skal da prøves - om ikke andet, så kan jeg da få oparbejdet et lager inden jul :-) Men hvad tror I? Var det noget, I gad at købe? Altså forudsat at I ikke lige selv kunne lave dem... Og prisen.. Hmm, ja det er vist ikke noget der helt kan betale sig, men busturene frem og tilbage på arbejde skal jo bruges til noget! Jeg har sat prisen til 15 kr. for 1 stk. (primært figurene, der er pakket ind enkeltvis), 3 stk. for 40 kr. og 4 stk. for en 50'er! Lyder det rimeligt?



13 kommentarer:

  1. Jeg synes det lyder meget rimeligt. Jeg kunne godt finde på at købe dem, fx til et julemarked eller sådan noget. Jeg kan godt selv lave dem, men det tager jo tid og kræver de rigtige materialer, og nogle gange må man jo prioritere sine kræfter. ;-) De er vildt skønne - og ville være helt perfekte både som julekort og gavemærker.

    /Maria

    SvarSlet
  2. Jeg synes prisen er rigtig fin!
    Jeg tænker de også kan bruges til at lave en uro til babyerne!!

    SvarSlet
  3. Ja det synes jeg lyder meget rimeligt! Jeg kunne sagtens finde på lige at snuppe sådan en pakke med i farten!

    SvarSlet
  4. Jeg er blevet bidt af at lave de fine kort - Igår fik jeg lavet omkring 85(!) Jeg har tænkt mig at de skal sættes på når folk bestiller gaver i min webshop:-) Jeg synes din pris er særdeles rimelig. Og selfølgelig skal de nok blive solgt. De er for fine! Og i den lækre imdpakning du har, så er de da bare endnu flottere:-)

    SvarSlet
  5. Jeg synes, at det er en fin ide- og kunne sagtens finde på, at smide en i kurven. Prisen er meget rimelig! ;)

    Kh Christina

    SvarSlet
  6. Jeg er vild med dem, de er så fine! :o)

    SvarSlet
  7. De er søde, farverige og sjove på samme tid, så der kunne sagtens ende nogle stykker i min kurv. Mvh Louise

    SvarSlet
  8. Det er da yderst rimelige priser. Jeg ville straks købe nogle, hvis jeg kom forbi din butik. Og de er i sådan nogle lækre farver de kort - de er da et hit ;o)

    SvarSlet
  9. Tilslutter mig heppekoret ;-) og synes, at prisen er fin. De skal nok finde vej ned i kurvene. De ser også rigtig fine ud i cellofanposerne. ;-)

    SvarSlet
  10. Ja, det er en MEGET fair pris! - Det kunne få selv en fattig studerende som mig, til at åbne mølposen ;)

    Elsker din hittepåsomhed!

    SvarSlet
  11. Hvor er de skønne - ikke mindst elefanten, som jeg kan skimte.

    Jeg synes også prisen er meget fair. Synes endda at den måske er lidt lav. Du skal da næsten have mere for arbejdet. Jeg synes godt at du kunne tage 20 kr. per kort :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  12. Jeg vil gi' Mirjam ret.
    Hvis det er meningen at jeres hyggelige butik, skal løbe rundt med moms, husleje, el og ALT det andet kedelige ( lidt løn, en dag!)
    Så er det alt for billigt!
    20/25,- ville jeg ta'

    SvarSlet
  13. Så mye kult du har på bloggen din! Her likte jeg meg :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...