fredag den 24. juni 2011

Paperwear - Me like!

Nu sagde jeg jo for ikke ret længe siden, at jeg var mest til stof - og ikke så meget til papir. Men at lave de der kort har måske ændret det en lille bitte smule? I hvert fald så er jeg solgt til Paperwear's skønne mønstre, som jeg synes er et frisk pust i papirverdenen? Og så er det bare super fedt, at man kan købe en blog med alle design - 2 ark af hver. For jeg har ikke noget papir - og når man nu har kastet sin kærlighed på at hækle kort - jamen så er det altså ret bekvemt :-) Smut ind og kig hvis du savner lidt nyt i din papirsamling - eller måske har du allerede været der? Jeg tror havenisserne er mine favoritter....


10 kommentarer:

  1. Me like too :-)

    Jeg kom da faktisk lige til at foretage en lille bestilling ;-)

    SvarSlet
  2. Der må jeg vist lige et smut forbi:-) Kh Christina

    SvarSlet
  3. Har været forbi siden og syntes der er nogle fantastiske ting derinde. Og hold nu op hvor er det en super ide med de gavemærker du har lavet, de er SÅ skønne!

    SvarSlet
  4. Hej Mette.
    Mums fillibaba, siger jeg bare.
    Jeg har haft det lige som dig. Stoffer frem for paper. Kender ikke stedet, men synes det lyder ret så genialt hvis man kan købe en blok med flere forskellige ark i. Min papirbeholdning er ret så lille, men det kunne meget vel snart være ovre, for jeg skal vidst et smut forbi, skal jeg :o)

    Tak for linket, og rigtig god weekend.
    Kh Anette

    SvarSlet
  5. WAUW hvor nogle lækre print! Tak for link!

    SvarSlet
  6. åh ja fint papir, jeg har været der for noget tid siden, men har ikke set det med havenisserne før nu, det er rigtig fin.

    SvarSlet
  7. Har også lige været forbi siden - og bliver lige nød til at spørge. Får man virkelig alle de prints for 199 kr.?

    SvarSlet
  8. Så det er ikke kun mig, der lod mig friste :-)

    Fr. Høll - ja! 26 forskellige print - to ark af hver. Størrelsen er sådan postkortagtig.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Puha, det er dyrt at være blogger. Alle de gode ideer og inputs. Et stks bloK på vej til mig også :)

    SvarSlet
  10. Mette, jeg håber altså, at du var smart nok til at købe aktier i firmaet inden du lagde "reklamen" på bloggen for deres omsætning stiger vist voldsomt i øjeblikket ;o)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...