torsdag den 30. juni 2011

Del din DIY #3

Bedre sent end aldrig - har haft problemer med Blogger.. Er det mon kun mig, der ikke har kunne oprette indlæg?

Men til sgaen. I dag Susannes DIY på et etui til lommeletterne, så det måske bliver lidt mere fancy, at hive dem op af tasken for at få pudset næsen? En super ide, som du kan finde lige her.


Har du også en DIY, du gerne vil have udbredt kendskabet til? Så send mig en mail på mettekirkeskovjensen@gmail.com.
Forvent ikke svar, men vær sikker på at den kommer på et tidspunkt :-)

3 kommentarer:

  1. Jeg har også haft problemer med at oprette indlæg!

    Sød DIY :)

    SvarSlet
  2. Jeg har ikke kunnet logge ind hele dagen.
    Det var kun lige imorges jeg nåede at skrive en kommentar og så var det slut.
    Jeg har så lige slettet cookies og nu virker det igen

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...