tirsdag den 7. juni 2011

Here comes the bride...

Min fætter har været så sød at tage billeder - og nu har jeg fået nogle stykker for at få stillet min nysgerrighed :-) Så I får dem her uredigeret og ukritisk.... det er vel sådan vi ser ud? :-) Men det er nu heller ikke helt ringe!

Min kjole er fra Berlin og lige præcis det jeg havde drømt om. Dog vidste jeg ikke, hvad jeg havde drømt om, før jeg havde den på. Men der kan man tale om at føle sig hjemme. Det er ikke en brudekjole i den forstand, og det var lidt sjovt, for jeg blev nysgerrig på butikken efter at have set den i koboltblå i vinduet. Da den hvide så åbenbarede sig, måtte jeg prøve den - og det var bare kærlighed ved første blik. Den er i 100 % silke og var perfekt i sommervarmen.

Min blomsterkrans var en overraskelse fra min kære mand. Da jeg satte mig til rette i frisørstolen lå den foran mig - helt uden mit vidende, havde han lavet hemmeligheder bag min ryg! Heldigvis en hemmelighed lige efter mit hoved - og endnu mere heldigt passede den som fod i hose på mit hoved, til den frisure jeg drømte om - og ikke mindst til kjolen.

Og pigernes kjoler - ja, dem har I hørt lidt om. De kom med hjem fra Paris - og de passede! Det var tre stolte prinsesser, der nød opmærksomheden hele dagen, selvom det var lidt svært at vente på at klokken skulle blive tid til at tage afsted mod kirken :-)

Og her er vi så.... de første billeder fra vores store dag!






40 kommentarer:

  1. Ejj hvor er det nogle skønne billeder. Og hvor er du bare smuk så smuk! :)
    Det ser ud til at have været en skøn dag. Jeg glæder mig til det bliver min tur d. 15. juli :)

    SvarSlet
  2. Hvor er det bare smukt:)

    SvarSlet
  3. Tillykke!
    Hvor er det en smuk kjole du har på! Lækker stil og elsker blomsterkransen i håret.

    SvarSlet
  4. Et stort tillykke :) Hvor er i bare smukke og sikke et fantastisk vejr i havde :)

    SvarSlet
  5. Tillykke! Hvor ser i smukke og lykkelige ud.

    SvarSlet
  6. Kæmpe stort tillykke kære Mette. Og hvor ser I bare smukke ud allesammen :D

    KH

    SvarSlet
  7. Stort stort tillykke, hvor er i bare en smuk familie<3

    SvarSlet
  8. et stort tillykke til jer:)
    er helt vild med både kjole og blomsterkrans, det klæder dig rigtig godt og ser dejligt behageligt ud :)

    SvarSlet
  9. Sikke dejlige billeder :-) - der er bare noget helt specielt over en brud og det må man sige der bestemt også er over dig da! Smukke dig!

    SvarSlet
  10. skønne billeder og hvor ser i bare fine ud allesammen :D

    SvarSlet
  11. Hvor er I fine!!
    Kæmpe tillykke herfra Mette
    Knus

    SvarSlet
  12. UUUUHH hvor er I da så fantastisk smukke!!!! Får helt tårer i øjnene!
    Knus Charlotte

    SvarSlet
  13. Hvor er du smuk og naturlig! Hilsen Christina

    SvarSlet
  14. Hvor ser I dejlige ud :) Stort tillykke :)

    SvarSlet
  15. Ihh hvor er I alle fine-og ser så lykkelige ud...

    SvarSlet
  16. Sikke en sød idé at din mand kom med en blomsterkrns til dig. Og så klær den dig bare så flot. Og sammen med kjolen er det til ren top karakter.
    Og de små pigers kjoler ser fine ud. Jeg kan godt lide at det hele ikke er hvidt og fersk. Men at der er lidt farve på. Håber I havde en super skøn dag.

    SvarSlet
  17. Tillykke til jer begge to! <3

    SvarSlet
  18. Nøj, hvor er du smuk :o) Stort tillykke til jer.. Håber I havde lige så fantastisk en dag som vi havde :o)

    SvarSlet
  19. stort tillykke og jeg er vild med din kjole den er super smuk ... og I er bare så fine allesammen på det sidste billede :)

    SvarSlet
  20. HJERETIG TILLYKKE! HVOR SER I BARE DEJLIGE UD<3

    SvarSlet
  21. Sikke nogle dejlige billeder!!
    Du er bare smuk - jeg er vild med kombien af kjolen og blomsterkransen..;)
    Endnu en gang tillykke..
    KH Anne

    SvarSlet
  22. Nana Mødregruppe7. juni 2011 kl. 15.14

    Kære Mette,

    Hvor ser I dejlige ud! Tak for billederne :)
    Og stort tillykke!

    KH Nana

    SvarSlet
  23. OMG OMG OMG... Så snøfter frk T altså!!! Hvor er du SMUK!!! Er helt vild med blomsterkransen og den unikke kjole!!!!

    (hvorfor kom jeg egentlig selv fra dét, havde da startet op med tanken om blomsterkrans... Hmmmpfff?)...

    Men du er bare så flot Mette... Suuuuuuuk...

    SvarSlet
  24. Fin fin fin nygift familie!! Tillykke! mvh Louise

    SvarSlet
  25. Stort tillykke. Smuk og unik kjole. Alle billederne er skønne på hver deres måde.Strålende lykkelige ser i ud.

    SvarSlet
  26. Tillykke, hvor er I fine!!!!!!

    SvarSlet
  27. Et stort tillykke med dagen... Hvor er i bare smukke... Du stråler jo... :))

    SvarSlet
  28. KÆMPESTORT tillykke med brylluppet, dejlige Mette! Sikken nogle fantatiske billeder - du ser bare SÅ skøn ud!!
    1000 tak for 'virtuelt globryllup' når vi nu ikke liiiige kunne komme og kigge rigtigt! ;-)
    Ha' en rigtig lækker aften!

    Masser af kram fra Jane

    SvarSlet
  29. Ih hvor er du smuk. Fantastisk kjole - enkel og alligevel fuld af prinsesse-effekt. :) Og tillykke!! :)

    SvarSlet
  30. Hvor er I bare smukke - stort tillykke!!!!

    SvarSlet
  31. <3 De billeder stråler af kærlighed og lykke, stort stort tillykke <3

    SvarSlet
  32. Hvor er i smukke ... så naturlige og smukke! Suk ... det er lykke når det er bedst!! TILLYKKE!

    SvarSlet
  33. Smukt, smukt, smukt, ikke et øje er tørt!
    Hvor er i smukke - kæmpe tillykke herfra ;O)

    SvarSlet
  34. stort tillykke, sikke en skøn kjole, og brudepigernes kjoler er smukke:)

    SvarSlet
  35. Kæmpe tillykke - hvor op hvor er du bare smuk - blomsterkransen og kjolen er helt fantastiske :-)

    SvarSlet
  36. Åh, hvor er I smukke allesammen :) Kæmpe tillykke!

    SvarSlet
  37. Kæmpe tillykke Mette

    SvarSlet
  38. et meget forsinket men meget hjerteligt tillykke! Hvor er du smuk, ja alle 5, ser ud til at det var en dejlig dag lige som det skal!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...