onsdag den 1. juni 2011

Mere prøvesmagning... og kommentar-frustration!

Man skal jo ikke lægge alle sine æg i en kurv, så nu er også denne double chocolate cup cake prøvesmagt. Og for sulan da, den var god!! Men det var den anden jo også - så jeg tror det ender med to varianter! Jeg kan næsten ikke vente til at sætte tænderne i dem på lørdag :-)

Det er igen en opskrift fra Line - endnu en gang tak :-)

Udover at jeg ikke kan kommentere rundt omkring i Blogland (og hvor er det dog frustrenede!!!!), så kan jeg heller ikke uploade billeder lige nu... men istedet et link til et af Lines billeder af den fantastiske kage! Se den her. Det er chokoladekagerne med chokolade på!!! Oh yeah!

Når I andre ikke har kunnet kommenterer, har I så gjort noget, eller har problemet bare løst sig selv?

4 kommentarer:

  1. Hej Mette

    Jeg kunne heller ikke kommentere, men jeg fjernede markeringen i husk brugerneavn, opdaterede siden og nu skal jeg godt nok logge ind hver gang, men det virker og jeg kan kommentere igen :)
    Måske virker det også for dig, go' dag

    /Rikke

    SvarSlet
  2. Hej Mette.
    Mange har haft problemer med at kommentere på det sidste. Prøv at fjerne fluebenet i "forbliv logget ind"-feltet dér hvor du logger ind. Det har løst problemet andre steder.
    /Merete

    SvarSlet
  3. Tak skal I have... jeg har prøvet det samt slettet alle cookies mm. i browseren... og lige nu duer det!! Krydser fingre :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Hej Mette

    Jeg kan kun kommentere på min mac - ikke en almindelig pcer. Det er så underligt!

    KH
    Anna

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...