onsdag den 22. juni 2011

Gavemærker..... nu går der krea i den....

Inspireret af Sonja, har jeg næsten ikke kunne vente med at forsøge mig ud i kunsten at hækle om pap og lave fine kort. Og nu hvor jeg igår aftes tog tid i sofaen, mens Hammerslag tændte drømme om penthouse-lejligheder i New York og mega villaer på Mallorca - ja, så hyggede hæklenålen, hultangen, pap, papir, limstift og garn med mig! Og jeg kan lige så godt sige det - jeg er blevet bidt! Godt og grundigt - kunne slet ikke falde i søvn, fordi jeg tænkte på dyr, grøntsager, uroer og endnu flere kort.... Der kommer mere fra denne skuffe, det er helt sikkert. I første omgang blev det til små runde og et enkelt firkantet gavemærke, som da vil pifte enhver pakke op, hva'?







21 kommentarer:

  1. Godt sommerferien venter forude, for jeg har jo ikke nok i 24 timer efter blogland og alle ideerne har åbnet sig for mig ;)

    SvarSlet
  2. Super god ide. Måske man skulle springe ud i det en dag. (når alle de andre ideer jeg har gang i er afsluttet) ha ha,,,

    SvarSlet
  3. ja jeg har også set dem, og har planer om at lave nogle. De er super fine, dem du har lavet :D

    SvarSlet
  4. Arj hvor er de bare fine. Det tror jeg mine elever skal introduceres for næste skoleår. Jeg skal ihvertfald selv lave nogle. Tusind tak for inspirationen.
    KH Mia

    SvarSlet
  5. sikke en fed ide! jeg kan en bunke go-karts liggende der lige kan bruges til det!

    SvarSlet
  6. de er da superfine- jeg sidder nu og tænker på plasticlommer med hækling omkring- de kunne passe fint til det rundstrikkepinde etui- jeg er ved at lave (mest udtænke endnu!)

    SvarSlet
  7. Gi´ os lige nogle flere timer i døgnet - eller opfind en pille, der nedsætter søvnbehovet....!!
    De er da geniale, de søde gavemærker.
    Go´ arbejdslyst til os.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  8. Det er en genial ide! Og hvor er de bare flotte!!

    SvarSlet
  9. Super fine!! Tror jeg må frem med heklenåla igjen :)

    SvarSlet
  10. Okay, nu SKAL jeg altså til at lære at hækle?!! De er simpelthen for fine.
    - Katharina

    SvarSlet
  11. Hvor er de fine og sikke en god ide :)

    SvarSlet
  12. Super fine kort, men hvordan søren laver du hullerne. Har forsøgt med en hulmaskine, det er da ikke særlig nemt :-)

    SvarSlet
  13. Kære alle sammen!

    Tusind tak for den overvældende positive feedback! I er da værd at flashe krea for :-)

    Og Dorthe - hullerne bliver lavet med en hultang fra Panduro - sådan en med forskellige størrelser og egentlig lavet til læder. Men den tygger sig gladeligt igennem papir også.

    Og ja - mulighederne er uanede!!! Man kunne jo også laminere, så de kan tåle vind og vejr - barnevognsranker måske?

    Kh. Mette

    SvarSlet
  14. Kanon god ide. Dem skal jeg da helt klart også prøve at lave!!

    SvarSlet
  15. Så gøy å se alle kommentarene kortene dine fikk:) Og de var jo flotte! Det er så gøy å lage disse, og kombinasjonsmulighetene er jo uendelige:)
    Har du forresten sett stoff♥ jeg har laget med heklekant rundt?
    Klem ♥

    SvarSlet
  16. Er de mon en DIY der kan deles? :)

    SvarSlet
  17. Nøøøøøj hvor er de flotte!!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...