mandag den 6. juni 2011

Vi starter med bordet....

I er sikkert helt vilde for at se mig som brud? Det er jeg i hvert fald selv, men jeg skal lige have billederne inden jeg kan vise dem :-) I stedet starter vi med bordet, som blev dækket dagen før med god hjælp fra min mor og min svoger. Festen blev holdt ved Kobæk Strand i Skælskør i mine mostres sommerhus. Fantastiske rammer! Teltet er også deres, så der har virkelig været meget hjælp at hente - og vi er dybt taknemmelige for det hele, når nu vi ikke havde et kæmpe budget.

Det var et brag af en dag og fest..... og I skal nok få meget mere at se og høre :-)

Bordene blev dækket og pyntet med små buketter inspireret af stranden - blå kornblomster, en anden blå blomst, en sivart og noget grønt i bunden. I vaserne fyldte vi sand, og bordkortene blev sten samlet på stranden. Det blev rigtig hyggeligt og en dejlig afslappet stemning - ligesom vi ville have det. Kan I fornemme stemningen?





Og hvis du endnu ikke har set den nye give away her på bloggen - så finder du den her.

7 kommentarer:

  1. hvor ser det fint og hyggeligt ud :D Jeg skal da vidst liiiiiige kigge på din give away!

    SvarSlet
  2. Ej hvor ser det bare rigtig hyggeligt ud og din buket var simpelthen fantastisk flot.. Wauw.. Glæder mig til at se flere billeder fra dagen.. :-) Jeg kan åbenbart stadig ikke lave kommentarer øv øv.. SÅ jeg må tage den som anonym.. :-( Kh Heidi (slabadubadelle.blogspot.com)

    SvarSlet
  3. Hvor er det bare smukt. Og sikke nogle fine borddekorationer. :)
    Jeg glæder mig MEGET til at se billeder af dig som brud.. Følger spændt med..

    SvarSlet
  4. Nej, hvor er det fint! Rigtig, rigtig fint :)
    Glæder mig til at se billeder af bruden! - Og glæder mig til lørdag, hvor jeg selv skal giftes...

    SvarSlet
  5. Hvor ser det hyggeligt ud. Venter spændt på resten :-)

    SvarSlet
  6. Hvor er det bare hyggeligt. Noget siger mig, at jo mindre budgettet er, jo større mulighed for hygge og kreative tanker -s- Glæder mig til at se bruden og gommen :o) Lyder som om I havde en dejlig dag :o)

    SvarSlet
  7. Jeg kan i den grad fornemme stemningen! Det er så fint. Buketterne er noget af det kønneste jeg længe har set. Den ide er lige noteret ;-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...