lørdag den 25. juni 2011

Pipfugle fra Tyskland!

Længe ventet og efter megen søgen, har jeg nu fundet, hvad jeg ledte efter - og de er nu landet i min postkasse! Det har taget mig 6 mdr. tror jeg at støve dem op - og ikke mindst også være den heldige, der løb af med dem. Kan I forstå min begejstring? Også fordi det mest var held. Ok - nu bliver det lidt nørdet, hvis man ikke er forgabt i retrostof - men jeg havde købt ænderne (nederste billede) af en tysk dame, og spurgte lidt henkastet i forbindelse med at jeg sendte min adresse til hende, om hun evt. havde mere liggende. Og så sendte hun billede af fuglene - øhh - ja, tak!



15 kommentarer:

  1. Ja de er skønne, jeg ledte også lidt før jeg fandt dem...jeg har lidt i 3 farve kombinationer. Min datter har også en småfolk bluse med deres fortolkning af fuglene.
    God weekend
    Kh Mia

    SvarSlet
  2. Er du vimmer, hvor er det bare sødt stof.
    Jeg forstår slet ikke hvor I støver alt det fine stof op henne ;o)
    Glæder mig til at se hvad du får kreeret af "pipperne" :-)

    SvarSlet
  3. Det har jeg aldrig set før. Men hold nu op hvor er det SØDT! Det kan der da kun blive noget helt fantastisk ud af.-)

    SvarSlet
  4. De er bare SÅ fine...:)
    HVor leder du henne - på eBay eller andet..? Og mon de har et navn - for dem har jeg dælme også været forelsket i længe..;)
    Kh Anne

    SvarSlet
  5. Ej hvor fint(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  6. Så kært stof:-) kh Christina

    SvarSlet
  7. Hold op hvor heldigt - men det lyder til at det var yderst velfortjent efter så lang tids søgen :)

    SvarSlet
  8. Åh - hvor ER du heldig! (SUK) Det har jeg bare også ledt efter lææænge! Tillykke altså :)

    SvarSlet
  9. Det er SÅ fint det stof og ville passe perfekt ind til min blå samling :) Stort tillykke!
    Har du nogen planer med stoffet nu du har ledt så længe?

    SvarSlet
  10. Det er nemlig bare SÅ fint. Ville dog ikke vide hvad jeg skulle efter da jeg er helt blank på navnet...

    SvarSlet
  11. ej super søde lilla pip pip :)

    SvarSlet
  12. Mia - Uhh - det lyder skønt! Hvad er den tredje farve? Har set lilla og gul?

    Merete - Ja jeg er også spændt på, hvad jeg skal få ud af dem. Hmm - det der med at støve det op... det er vist bare at være flittig på ebay - og så nogle gange være heldig!

    Dorthe - Ja, mega sødt ikke?

    Annchen - Ja, det er Ebay... tysk Ebay. Der er ikke noget mærke i andet end et, der bedyrer at det er 100% bomuld.

    Dyreglad-pige - Jeps :-)

    Frk-Regnbue - Tak :-)

    Christina Ravn - Jeg var i hvert fald meget glad for endelig at finde det!

    Betine - Keep looking - det er jo derude!

    Binemor - Regenr med at skal lave patchwork - fuglene har perfekt str. til formålet :-)

    Malene - Ja, det har også været lidt spredt søgning på fugle, sengetøj, retro, vintage, pip... osv....

    Helle - Ja det synes jeg jo også :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  13. Yay! Og jeg glæder mig som et lille barn til at modtage mit stykke :) Jeg ville da også vildt gerne se den tredje farvekombination. Nu er jeg nysgerrig!
    Kh Line

    SvarSlet
  14. Tror den er rød... Det synes jeg, jeg har set...

    :)

    SvarSlet
  15. De er så flotte de fugle... Men kan man næsten nænne at kippe i det? Det kan nogle gange være svært....

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...