fredag den 17. juni 2011

Del din DIY!

Inspireret af altid inspirerende Karen, som har gjort en god gerning for alle os bloggere ved at vise Perlebloggere frem, har jeg tænkt lidt på, hvordan jeg måske også kunne bidrage til, at sprede kendskabet til alle de skønne blogs, der er derude. Der er så mange - og også rigtig mange gode, som vi alle kan blive inspireret af. Og os, der har en smule trafik på bloggen, kan jo passende udnytte den til at hjælpe andre med at sprede gode ideer?


Derfor: Del din DIY! Og for dem, der ikke ved, hvad DIY er, så betyder det "Do it yourself". Altså er en DIY en guide til hvordan man laver et eller andet. Og det kan jo være alt mellem himmel og jord... Så har du lavet en knaldgod DIY, som alt for få har set - så send mig en mail (mettekirkeskovjensen@gmail.com). Konceptet går i al sin enkelthed ud på at jeg viser et billede af slutproduktet - og linker til din blog, hvor man så kan se hvordan det er blevet til.

Har du ikke allerede kastet dig ud i DIY kunsten kan du jo passende gøre det nu :-)

Jeg håber, at se en masse spændende gør-det-selv fif fra hele blogland. Med dette ønskes I alle en god weekend - vist nok med en masse regn. Men det betyder jo indendørsaktiviteter, og det har vi kreafolk jo ikke så meget imod?

15 kommentarer:

  1. Det kan sommetider være svært at huske hvor man så en god ide. Alletiders initiativ :)

    SvarSlet
  2. Super ide. Har længe fulgt Karen Perleblogger-tiltag og derigennem fundet frem til mange spændende blog. Bl.a. din;-)

    Jeg kunne foreslå denne fra min blog:
    http://linneasunivers.blogspot.com/2011/02/video-foldning-af-papir-pose.html

    SvarSlet
  3. Fantastisk idé og sødt af dig at du sådan vil hjælpe "nye" og "ukendte" igang, det gør glad :)

    Jeg er ikke selv på "DIY"-niveau endnu, men måske det kommer :)

    SvarSlet
  4. God idé, det må da også være en opfording til at komme i gang med at lave en DIY for nogle af alle ens projekter. Fint at samle bloggernes gode ideer.
    God weekend,
    Gitte

    SvarSlet
  5. Super idé. Jeg elsker DIY's og sidder tit og leder efter dem :o)

    SvarSlet
  6. Super ide, så sødt af dig at fremhæve alle de nye blog som har noget på hjertet. Jeg elsker DIY`s og glæder mig til at følge med. Jeg er selv ny, meeeen er ikke helt selvsikker nok endnu, til at komme med en DIY.

    SvarSlet
  7. Ja, det er en rigtig god idé. Jeg sender dig en mail snarest.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  8. måske en blog kun med DIY bare en ide :)

    SvarSlet
  9. Hvor er det en god ide:-) Elsker både at lave DIY's men bestemt også at læse og lave andres. Det er så dejligt inspirenrende!

    SvarSlet
  10. Rigtig god ide:) ved ikke rigtig om jeg kan bidrage til bidrage til noget??? Må lige kigge igennem bloggen om jeg har haft sådan nogle:)

    Hilsner Vicki

    SvarSlet
  11. Ej hvor er det bare en fed ide'.

    SvarSlet
  12. Ih, en fed idé. Jeg har en masse på hjerte, men har ikke kreabrains nok til at digte noget fra bunden.. så jeg kan ikke bidrage med en DIY.... tror jeg ik..

    SvarSlet
  13. super ide! Jeg har sendt dig en mail med mit bidrag :D Ikke min helt egen opfindelse, men en ting, som jeg alligevel gerne vil dele.

    SvarSlet
  14. Super ide. Jeg sender lige den jeg har lagt på min blog. DEn er ikke helt min egen, men går ud fra at det vigtigste er at dele og den ikke er fundet i blogland. Ellers lader du bare være med at sætte den på.
    Igen,,,, en super ide.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...