torsdag den 16. juni 2011

Skal du ikke bruge noget af dit stof?

... spørger min kæreste jævnligt... Jeg synes jo, at jeg bruger meget af mit stof, men der kommer åbenbart mere til end jeg får brugt :-) Var der nogen, der sagde samler? Men nu har jeg besluttet at få syet nogle tæpper, som kan bruges som man lyster - i barnevognen, som sengetæppe - eller bare til at putte med i sofaen :-)

Det første fik jeg syet en forside til i går.... Jeg prøver noget nyt, som ikke er patchwork i firkanter - og alligevel lidt. Den yderste bane i hver ende er firkanter, der er syet sammen - så en stribe stribet - og i midten et skønt stykke retrobørnestof. Mon ikke det bliver meget godt? Efter sammensyning har jeg lige stukket langs kanter, og nu venter jeg på stof (arghh - mere stof?), som jeg skal bruge til mellemlag og bagside. Jeg håber, at det kommer en af dagene, for der ligger et par projekter og venter på at blive færdige. Og så mangler jegh vist også lige en omgang strygning - så bær over med krøllerne!

Det her tæppe tror jeg ville gøre sig rigtig godt som sengetæppe??? Hvad ville du bruge det til?


 

9 kommentarer:

  1. Samme kommentar får jeg også herhjemme;-) Måske de (mændene) bare skal erkende, at vi ER samlere?
    Fine tæpper.

    KH
    Anna

    SvarSlet
  2. Ligner et dejligt puttetæppe eller et skønt sengetæppe :)

    Din kæreste? Som nu er din mand? :D

    Det der med at samle, sådan har jeg det med garn. Min kæreste spørger altid, hvorfor køber du hele tiden nyt garn, når du har så meget i forvejen?
    Ja, der findes jo ikke rigtig noget fornuftigt svar på det. Så jeg ved lige præcis hvordan DU har det :D

    Hav en god dag.

    Ivalu

    SvarSlet
  3. Ja, det tænkte jeg også - din kæreste ?
    Men sådan er det vel at være nygift, det er 40 år siden, jeg var det ! UPS - det var mange.
    Jeg deler din mani, passion you name it.
    Sødt tæppe til hvadsomhelst.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  4. He he - Jo - han er da min MAND! Men ja - det må være sådan det er, at være nygift... man skal lige vænne sig til navn og titler :-) Godt at I kan minde mig om det!

    Kh. Mette

    SvarSlet
  5. Jeg tænkte også med det samme, om du allerede var blevet skilt igen og havde fundet dig en kæreste? ;-)
    Fint stof du har kombineret!

    SvarSlet
  6. kan man få stof nok ????

    efter 10 år har min mand opgivet at spørge hvad jeg vil med alt det stof :)

    SvarSlet
  7. Så fint - synd det er lidt tøset til min dreng...eller måske ikke????

    SvarSlet
  8. Merete - Dog ikke :-)

    Helle - Nej - det tror jeg faktisk ikke man kan?

    Heidi - Ja det er jo spørgsmålet? Der er selvfølgelig nogle fine piger på med lilla kyser - men måske han bare ville blive forelsket i dem? :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  9. Jeg vil bare give jer allesammen ret, man kan ikke få stof nok!!! Og jeg synes altid man lige mangler et eller andet når man skal lave noget, så det kræver nyindkøb, og så kommer der liiige lidt mere med hjem;-)
    Skønt tæppe du er i gang med, super god idé.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...