fredag den 17. juni 2011

Mens regnen silede ned...

.... var jeg i går aftes i butikken sammen med Trine. Hun laver de smukkeste smykker - og nu er et udvalg at finde i DesignKartellet. Hun arbejder med mange materialer og her er både læder, unika glasperler, vokset bomuld (ja, jeg lærer noget nyt hver dag) og fede ringe med sten! Det blev lidt mørkt inden vi var færdige, så billederne er ikke de bedste - men så må du jo komme og se dem i virkeligheden. Jeg lover, at du ikke bliver skuffet :-) Jeg er at finde i butikken i morgen lørdag fra 10-13 - og som altid er der kaffe på kanden - ses vi? Og hvis du mener at du laver noget helt unikt, der ville passe ind i DesignKartellet, så tøv ikke med at skrive til mig - jeg tager gerne varer i kommission, hvis det supplerer hvad vi allerede har.



Og så lidt stemningsbilleder af resten af biksen - indretningsteamet var på spil i går aftes, så der blev rykket rundt og gjort lækkert til den helt store guldmedalje.





8 kommentarer:

  1. Hej Mette - ja det er en fantastisk butik, som jeg kører forbi 2 gange dagligt ;-) Jeg har besøgt jer et par gange og nyder det stemningen, de smukke sager som kan friste og jer.
    Tak for dette fine initiativ i den travle hverdag.
    Måske kigger jeg forbi i dag på vej hjem
    kh og god weekend

    SvarSlet
  2. Super fedt, og hvor lyder det hyggeligt at i passede butikken, men regnen silede udenfor vinduerne.

    SvarSlet
  3. Det ser simpelthen så hyggeligt ud:0)

    SvarSlet
  4. Hvor ser det lækkert ud. Ville ønske at jeg boede tættere på, så jeg kunne se butikken og alle de skønne sager IRL:)
    Kh. Louise

    SvarSlet
  5. Godt nok er jeg spritny læser, men har vist ikke fået kigget ordentlig på bloggen, for jeg har da fuldstændig misset at du havde butik...fantastisk. Den skal jeg da have kigget forbi en dag. Hmmm I har sikkert allerede både malerier og smykker nok, men ellers kunne jeg måske godt være interesseret i en kommissionsaftale ??. Har selv lukket min egen butik i sept. 2010, hvor jeg også repræsenterede forskellige kunstnere. Sååå nu hvor jeg ser din/jeres savner jeg det hele lidt (læs meget) ......:-)

    SvarSlet
  6. Hej Mette

    Det ser så skønt ud:0)
    Jeg har netop i dag modtaget mit lækre stof med posten- i love it..... Jeg er lidt spændt, da jeg i morgen skal prøve at sælge lidt af mine kjoler til Ravsted Byfest;0)

    kh Elin(blomsterbørn)

    SvarSlet
  7. Meget Flot vindue I har fået, bliver glad af at gå forbi, hvilket jeg gør 2 gange om dagen.
    Hilsen en anden Mette

    SvarSlet
  8. Neeeej er det ikke mine punge hihi hvor er det mærkeligt at se :-) Jeg er i Kbh. 21-24. juli er du mon i butikken en af dagene?

    Knus

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...