tirsdag den 14. juni 2011

Pandekage-Karen

Min lille pige - som ikke er så lille mere - har fået smag for pandekager! Se bare her - det er da lykke?

Og en lille update på flaskeafvænningsprojektet - man må sige, at det er afsluttet med succes. Fredag aften tog det 15 min. at falde i søvn, lørdag 10 min., søndag 5 min. - og i går hørte vi ikke en lyd. Der blev sovet, da hovedet ramte puden. Fantastisk som de kan overraske de kære små. Og så har jeg altså en lille video til jer - den kommer en af dagene. Den er endnu et bevis på, at hun ikke er så lille mere, for nu spiser man selv sin havregrød om morgenen!

Med dette billede håber jeg, at alle får en super start på endnu en kort arbejdsuge :-)

8 kommentarer:

  1. Det er da en skøn start på dagen med sådan en pandekage:)

    SvarSlet
  2. Jeg kan godt forstå hun er vild med pandekager, hun er da godt nok kær. Dejlig for jer at det gik så nem med flasken, så har hun taget endnu et skridt til at blive en stor pige.

    SvarSlet
  3. åhh hvor er hun dejlig. ;-D

    SvarSlet
  4. Pandekager smager godt! :D

    SvarSlet
  5. Pandekage-Karen super fint navn hehe skønt spise for børn og voksne :)

    SvarSlet
  6. Hvor er hun dog sød - især med pandekagelykke :-)

    SvarSlet
  7. Ej hvor er hun sød(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...