mandag den 20. juni 2011

Creme de la creme retro...

Det er hvad de her stoffer er for mig. Ikke desto mindre er der nu klippet og syet en forside til enten et tæppe eller et babysengesæt?? Hvad synes I? Jeg synes lige i øjeblikket, at når jeg har syet et tæppe, skriver folk om jeg kan lave et sengesæt i samme stil - og når jeg har lavet et sengesæt - ja, så skriver folk, om jeg mon kan lave et tæppe i samme stil :-) Det er et positivt problem - men hvis nogen derude er interesseret i denne skønne blomstrede lilla og blå fryd for øjet - så kunne man jo på forkant være med til at bestemme, hvad det skal trylles om til ... Og ellers så går jeg og kigger lidt på det og tager en beslutning senere.

Men here goes - creme de la creme retro... Først lagt op - og siden syet sammen.



10 kommentarer:

  1. Det indbyder jo til begge dele. Det er super flot :)

    SvarSlet
  2. Junior sengesæt til mig?
    Vil det komme til at koste 400 kr ligesom de andre?
    Mange hilsner fra Mette:-)

    SvarSlet
  3. Så fint :) Det blev desværre ikke tid til at komme inden om lørdag - da jeg havde besøg fra Norge - men skal inden om snart. Du fristen jo så meget med dine lækre babysengesæt :)

    SvarSlet
  4. Åh det er så fint, hvis jeg havde en pige ville jeg helt klart sige sengetøj.

    SvarSlet
  5. Du har ret, det er creme de la creme...Du skulle vel ikke have noget af nr.11 talt i læseretningen, som du vil bytte/sælge af? (det med lys blå bund og blå/lilla blomster?

    KH Mia

    SvarSlet
  6. Det er så fint. Jeg ville foretrække et tæppe til at svøbe om det lille nus, når det skal ammes.... men det bliver ikke aktuelt, mine er 8 og 13 år. Men hvor det smukt.

    SvarSlet
  7. Line - Tak - er også glad for det :-)

    Mette - Mail sendt afsted!

    Heidi - Ja, jeg prøver jo om jeg kan friste dig :-) Du er velkommen hvornår det skal være :-)

    Mette Marie - Tak :-)

    Mia - Desværre - Det her var hvad der var af disse stoffer!

    Helle Jescika - Tak også til dig - smukt er det rigtige ord :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
  8. Så fint! Jag älskar både färger och mönster i de tyger du använt.

    SvarSlet
  9. Skjønne stoffer du har satt sammen!
    Klem :-)

    SvarSlet
  10. Hej Mette. Super fine ting du laver, specielt kortene og disse tæpper/sengetøj.
    Jeg har lige et begynder spørgsmål; hvordan syr du de små firkanter sammen?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...