torsdag den 30. juni 2011

Det er vist ikke så svært...

.... at gætte hvad jeg er i gang med?


11 kommentarer:

  1. Bom bom... den er svær... ;o)
    Men den bliver garanteret fin.. :-)

    SvarSlet
  2. mit gæt ... en baby uro altså en dims en baby kan kikke på over sengen ... eller bare en uro :)

    SvarSlet
  3. Hep for Helle :)
    Super idé - baby Emil har én med Hama-stjerner, den blir´ jeg aldrig træt af at kigge på!

    SvarSlet
  4. Selvføglige er det en uro... =)
    Må jeg spørge, hvor du har ophænget fra? Det er dælme fin!

    SvarSlet
  5. Den bliver fin! Elsker lilla :)

    SvarSlet
  6. Hmm - jeg tror I har ret! :-)

    Sanni - Det er Rie Elise Larsen's ophæng. De fås i 5 farver - 49 kr. pr. stk.

    Kh. Mette

    SvarSlet
  7. Arghh. Må være fordi jeg enten har for store børn, som HAVDE en uro eller fordi den lille aldrig nåede at få en uro, for jeg kunne overhovedet ikke gætte hvad den gule dims med en krog i midten var til. Men jeg er jo lidt langsom. Engang imellem. ;-/
    Men herlige sommerfugle. :-)

    SvarSlet
  8. Ahhh ja, det er en god ide at bruge dem til. Godt tænkt! Og en fed ide til designkartellet også.
    - Katharina

    SvarSlet
  9. Katrine - He he ... Så er du sikkert skarp på så mange andre ting :-)

    Katharina - Ja ikke? Glæder mig til at hænge den ned en af dagene (er i gang med at lægge arm med nogle filtkugler!)

    Kh. Mette

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...