torsdag den 9. juni 2011

To sommerbøllehatte mere...

Igår i butikken var der også tid til at arbejde lidt - det er fedt, at vi har et lille værkstedshjørne, hvor der kan sysles, mens man er på arbejde :-) Det blev blandt andet til disse to sommerbøllehatte :-) De er som de forrige vendbare og fyldt med farver i en blanding af nyt og gammelt. Den første jeg lavede er blevet solgt, så nu er der to mere. Så må vi se hvordan det går med dem. 





Og nu skal der pakkes - for i morgen efter arbejde, drager vi til Sverige og nyder pinsen oppe i vores lille paradis. Hvad skal I lave i pinsen?

6 kommentarer:

  1. gøre rent og planlægge en stor fest vi skal holde næste weekend :)


    men god tur til jer :)

    SvarSlet
  2. Jeg skal sy :-)
    Har et par bestillinger der skal afsted..

    SvarSlet
  3. hvor er de fine, og det lyder skønt med Sverige. jeg skal selv derop i vores sommerferie. men i pinsen bliver vi i DK. Vi skal dog i sommerhus og det er også rigtig dejligt. Jeg tror også jeg skal have lidt krea ting med :D

    SvarSlet
  4. Vi skal faktisk ikke rigtig noget i pinsen....vi har lige været et par dage i campingvogn for at fejre vores bryllupsdag (i dag:-).

    De er bare fine, de hatte...er især vild med den blå/røde:-)

    Kh. Malene

    SvarSlet
  5. Hvor er de lækre, de hatte! Du er sej! God pinse-tur - her står den på alene-hjemme aften i morgen, polterabend lørdag og besøg af svigermekanikken søndag. Dejligt afslappende...

    SvarSlet
  6. Skønne Skønne hatte....
    Jeg skal ud og se en lille ny pige(min mands kusine´s), der er kommet til verden:0) Så indtil videre har mine dage stået på kjole-syning.. Du har vel ikke tilfældigvis mere af det Graziela m.dyr i kvadrater som du vil sælge??

    kh Elin(elinhclemmesen@sol.dk)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...