søndag den 19. juni 2011

Give away med Filabel.dk - part two!

Der er sket det helt vilde, at der på det første indlæg om denne skønne give away i samarbejde med Filabel.dk er indløbet 250 kommentarer. Og det er åbenbart hvad Blogger kan håndtere på ét indlæg.... Derfor dette indlæg, hvor man kan fortsætte kommenteringen og være med i konkurrencen. 


Jeg har talt 46 kommentarer, som ikke er registreret, men som heldigvis ligger i min mailboks :-) Jeg copy paster dem ind herunder.... så hav lidt tålmodighed og se om ikke også jeres kommentar dukker op :-)


****************************************************
Oprindeligt indlæg


Så er det tid til endnu en fantastisk Give Away her på bloggen, og denne gang i samarbejde med Filabel.dk.
Hvis I ikke har stiftet bekendtskab med den fantastiske butik, så slå et smut indenom og bliv fristet. Der er alt hvad hjertet begærer!

I kan vinde 1 stk. valgfrit sengetøj fra Småfolk - og vinderen bestemmer selv, om det skal være baby-, junior- eller voksenstørrelse. På billedet kan I se et udvalg af de forskellige designs, men kig her og se dem alle.



Vinderen trækkes den 1. juli 2011.

Regler for deltagelse:
1 lod for en kommentar på dette indlæg (husk at skriv din emailadresse, hvis du ikke er fast læser) - skriv i din kommentar hvad du ønsker dig og hvilken størrelse :-)
2 lodder for en kommentar og hvis du også er/melder dig som fast læser.
3 lodder for kommentar + fast læser + link til denne give away på din blog
4 lodder for kommentar + fast læser + link + synes godt om Filabel.dk på deres facebookside.

110 kommentarer:

  1. jeg skynder mig da lige at kaste et indlæg mere ind hvis jeg nu ikke skulle have gjort det rigtigt i første omgang :o)
    mvh karin trunte.lina@live.dk

    SvarSlet
  2. Julia Hausfrau har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Elsker småfolks æbler, og vil gerne sove svøbt i dem. 2 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  3. Betty har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Mon man skulle ha´en chance her......prøver med 2 lodder!

    SvarSlet
  4. Skattejegeren har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er med :D
    kommentar og link blir det 2 lodd?

    SvarSlet
  5. Annchen har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Skøn skøn give away..:)
    Jeg er med på 4 lodder og krydser fingre.. Hepper på et lilla sæt i junior;)
    KH Anne

    SvarSlet
  6. Nina har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Uhhhh en lækker præmie <3

    2 lodder; 1 for kommentar og 1 for allerede at være fan af FANTASTISKE filabel på facebook :D

    Nina - krussedulle@hotmail.com

    Og ønsker mig brune æbler på gul baggrund i junior <3

    SvarSlet
  7. Dyreglad-pige har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    3 lodder til mig, tak(:
    Hvis jeg vinder skal det være i voksenstørrelse og den grønne med køer Tror det er køer, der er på.)

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  8. Tone har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Flotte sengetøy! Jeg delte og registrerte din give away her; http://www.konkurransenett.no/side/bli-medlem/tipsetAv/frktonepus

    SvarSlet
  9. Ronnyen har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Heyhey.. 2 Lodder her

    SvarSlet
  10. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    1 lodd fra Norge!

    Bente Hagen, netlohell@hotmail.com

    SvarSlet
  11. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er med, 1 lodd! Ønsker Sengetøj - Voksen - Apples/turquoise :-)
    line.strandli@gmail.com
    Hilsen Line S.

    SvarSlet
  12. Ulla-Mona har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg prøver meg med 2 lodder,ett fordi jeg skriver kommentar HER,og ett fordi jeg har lagt ut link på Facebook!
    Jeg ønsker meg av sengetøy Junior Apples/light green til mitt barnebarn :)
    Vennlig hilsen
    Ulla-Mona....
    Ha en gOD SOMMER. P.S.HIT kommer jeg tilbake til alt det lekre!

    SvarSlet
  13. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    det dejlige sengetøj kunne jeg godt bruge her hjemme til en af de 3 dejlige ungers sengen
    bliver skrevet på anonnyme for min log ind driller
    men vil gerne ha 3 lodder

    SvarSlet
  14. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg blir med, og tar 1 lodd :)
    Desverre fantes ikke småfolk sengetøyet i ekstra lang størrelse (220), så om jeg vinner må jeg nok gi det bort som gave.
    Jeg likte orange-cat til voksen.

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlet
  15. Komadyret har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg blir gjerne med og tar 4 lodd. Hadde vert supert med et lilla(light purple eller baby pink) voksen str til jentungen ;)

    SvarSlet
  16. Dan har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    3 lodder...:)

    SvarSlet
  17. BedstesBlog har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg prøver lykken med et enkelt lod :-)

    Randi

    SvarSlet
  18. FRØKEN LARSEN I/S har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Øv, er ikke på facebook, så jeg må nøjes med 3 lodder til denne flotte give away.
    Kunne rigtig godt tænke mig et juniorsæt i apple/light green taaaaak.
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  19. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Må nøjes med 1 lod og håbe det er det rigtige;)

    Hvis jeg skulle være heldig at vinde, så enten voksen størrelsen med køer eller brun med hvide æbler:)

    Krydser fingre !!

    Lundsgaard2@msn.com :) Mia

    SvarSlet
  20. Katharina har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    skøn giveaway, jeg deltager med 2 lodder.

    SvarSlet
  21. Livet i VillaDallbo har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Skøn give away, jeg ønsker mig det røde med hvide æbler til mig selv, det er så fint :o)

    Jeg er med på 4 lodder.
    De bedste hilsner
    Kathrine

    SvarSlet
  22. Stjernestøv har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Deltager med 4 lodder! Super give away, krydser alt hvad krydses kan.

    SvarSlet
  23. vimz har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    uhhh jeg vil super gerne deltage med to lodder.

    SvarSlet
  24. Hej KIRKESJOV.

    Dette sengetøj er fantastisk, og derfor vil jeg gerne deltage med 4 lodder.
    Tak for en super blog.

    Vh Louise

    frk-kierkegaard.blogspot.com

    SvarSlet
  25. Line har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg snupper 3 lodder

    Smil fra Line

    SvarSlet
  26. grønn har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Herlig premie! JEg trekker 2 lodd!

    SvarSlet
  27. Little miss T har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er med, med 4 lodder. Fantastisk præmie, det kan man da kun drømme om at vinde :-)
    Ha´ en dejlig dag.

    Little miss T

    SvarSlet
  28. Julie Stuhr har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    To lodder til mig :)

    SvarSlet
  29. MorStine har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er med på 4 STORE lodder og er jeg den super heldige, så skal det være sengetøj med køerne i junior str. :)

    SvarSlet
  30. BlomsterBørn har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Sikke en fed give away. Er med med 4 lodder :D

    KH Dorrit

    SvarSlet
  31. heidi har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Ja tak, jeg er med på 3 lodder og krydser fingre for at jeg vinder apples/baby pink i voksen str.

    SvarSlet
  32. Lise har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    3 lodder til mig :-)!

    SvarSlet
  33. Mitt skip er lastet med... har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Hei på deg - 2 lodd på meg :)

    Marit

    SvarSlet
  34. Havregrød i håret har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    fantastisk blog :)
    fandt dig den anden dag, men blev så opslugt af bloggen of designkartellet at jeg helt glemte at deltage i denne skønne giveaway. Tænk hvis man var så heldig at vinde! Wauw!!
    nå, smider alle 4 lodder i puljen og krydser hvad krydses kan

    SvarSlet
  35. majamysil har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Veldig fine, to lodd til meg;)

    SvarSlet
  36. Frk. Sannemand har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Super Give Away....Jeg vil være med og byder ind med 4 lodder...
    Solskinshilsner på en regnvejrsdag

    SvarSlet
  37. Trine V har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er med på 3 lodder :o)

    SvarSlet
  38. Pernille-Frederikke har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Fantastisk give away - jeg vil meget gerne deltage med 4 lodder

    SvarSlet
  39. Sarah har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er da med på 2 lodder
    Vil gerne vinde - Junior - Apples/light green
    Venlig hilsen
    Sarah

    SvarSlet
  40. Tina har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Skønt, er med på 2 lodder, og skulle jeg være den heldige ville det være skønt med gul/brune æbler i voksenstr

    SvarSlet
  41. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Åhhh hvor lækkert, 2 lodder til mig :-) Og gerne voksenstr.
    Hilsen
    Anette.dahl@gmail.com

    SvarSlet
  42. Jumici har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    4 lodder herfra! Ville elske det med grønne æbler i voksen str.

    SvarSlet
  43. Anonym har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Hej! Vil meget gerne være med på et lod. Hvis jeg er så heldig at vinde, ønsker jeg mig Apples i yellow i voksen størrelse.
    Mvh Louise
    Mail: louiseutopia@hotmail.com

    SvarSlet
  44. LykkeS har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Jeg er da helt sikkert med på 3 lodder. Men ved ikke helt hvad jeg skal vælge, men det finder jeg hurtigt ud af hvis jeg er den heldige...

    SvarSlet
  45. Mette /www.fruea.com har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    woooooooooooop 4 lodder til mig ...

    SvarSlet
  46. Barbara har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    2 lodder tak. Det er en fantastisk butik, har handlet der flere gange

    SvarSlet
  47. rikkerose har efterladt en ny kommentar til dit indlæg "Give Away med Filabel.dk":

    Nøøj, jeg er helt sikkert med på 3 lodder.
    Lille Laura vil elske at putte i Filabels fine dyne :o)

    SvarSlet
  48. 1 lod til mig :)

    Fra Katrine

    SvarSlet
  49. hey, jeg skal da være med. 3 lodder tager jeg.

    SvarSlet
  50. Jeg vil meget gerne deltage med 2 lodder:-)

    SvarSlet
  51. Jeg prøver da lige med 2 lodder :-)

    SvarSlet
  52. Sikke en skøn Give Away, hvis jeg skulle være heldig så vil jeg gerne have det grønne æble i voksenstr.

    Jeg deltager med 4 lodder :)

    Hilsen Rikke

    SvarSlet
  53. uh en skøn give away:) giver det 3 lodder for fast læser, kommentar, og synes godt om;) ?

    jeg vil rigtig gerne have det med de blå æbler i voksenstr. ;)

    tak for en skøn blog!!!

    mvh Carina

    SvarSlet
  54. Uh, deltager selvfølgelig med 4 lodder.
    Og ønsker mig et voksen sæt med lille æbler :-)

    SvarSlet
  55. Det blå med æbler i voksen str..... det elsker jeg :-)
    anja@devlix.dk

    SvarSlet
  56. Lækkert lækkert :-)

    Jeg drømmer om et junior sæt brun med hvide æbler. -jeg deltager med et lod

    Mvh Henriette
    2-stoustrup@live.dk

    SvarSlet
  57. Wow, supersej give away:-)
    Jeg vil gerne deltage med 3 lodder.
    Hvis jeg skulle være den heldige vinder, vil jeg rigtig gerne have det lilla betræk med råhvide æbler i voksen str.
    Kh Kristine

    SvarSlet
  58. Fantastisk fin give-away!! Jeg er med på tre lodder. :)

    SvarSlet
  59. Skøn skøn skøn give-away. Jeg deltager med 4 lodder

    SvarSlet
  60. Årh hvor ville jeg da gerne vinde den her give away... Men hold da op en masse konkurrenter :) Sejt der er så mange med, det har jeg ikke lige set før :)
    Jeg deltager med 3 lodder og krydser alt hvad jeg kan :)

    Kh. Frk. Høiriis

    SvarSlet
  61. Nydelige premier! To lodd på meg!
    Jeg ønsker meg rosa junior-trekk:
    http://www.filabel.dk/shop/Sengetid/Sengetid+Sengetøj/pr-SMAAF-10488.aspx

    SvarSlet
  62. Så flott blogg og fantastisk premie!
    Jeg vil gjerne være med i trekningen og tar 4 lodd. Og skulle jeg være så heldig å vinne ønsker jeg meg flowers&insects i voksenstørrelse.

    SvarSlet
  63. Wuuuuhuuuu... jeg deltager med tre lodder - og krydser fingre for et grønt småfolk junior;)

    SvarSlet
  64. Sengetøj kan man ALDRIG få for meget af - jeg deltager med 3 lodder:-)

    KH Anna

    SvarSlet
  65. Yeahhh, deltager med 2 lodder og drømmer om gul/brune æbler til junior Oscar :o)
    Kærligst,
    Berit

    SvarSlet
  66. Hej:) Jeg ligger 2 små lodder i puljen om denne skønne Give Away:) Det ville ik være så tosser at putte lillemanden i sådan et æble sæt:) KH KM

    SvarSlet
  67. 4 lodder.

    1. for kommentaren, hvilket jeg gør nu :-)
    2. er lige blevet fast læser
    3. lavet et indlæg om lidt
    4. Og har trykket 'synes godt' om siden

    Email adressen er Stackelies@hotmail.com

    SvarSlet
  68. Hov. I voksenstørrelse og den i lilla :D

    SvarSlet
  69. Jeg prøver da også lige med 2 lodder.. smil fra Tina

    SvarSlet
  70. Uha en lækker give away!! Kunne virkelig godt trænge til noget nyt sengetøj, så smider 2 lodder i puljen, krydser fingre, og skulle heldet være ude ønsker jeg mig et voksensæt med blå æbler..;=)

    SvarSlet
  71. Jeg vil gerne være med på to lodder:-) Kh Christina

    SvarSlet
  72. Jeg er med! 1 lod tak :-)

    Hvis jeg er heldig,skal det være voksen-sættet med blomster og insekter.

    Kh Marianne L

    SvarSlet
  73. Lækker og meget anvendelig give away. Jeg satser på sejr med en af mine tre lodder. Mvh Louise

    SvarSlet
  74. Hvor er de flotte. Jeg kunne rigtig gerne tænke mig at vinde,o) et lilla voksensæt

    SvarSlet
  75. Hvor de fine, håber at jeg vinder.

    SvarSlet
  76. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  77. åh det skal jeg da være med til :) jeg vil så gerne vinde et gult og brunt voksensæt :)
    Jeg er på med fire lodder :)

    SvarSlet
  78. Hej!
    jag hoppas jag får vara med från Sverige, Värmland.
    Jag önskar 3 lotter, jag kommenterar, följer och länkar från min blogg "Där Framme i Ölserud"

    SvarSlet
  79. Jeg vil så gerne vinde - 3 lodder til mig :-)

    SvarSlet
  80. Jeg er med på 2 lodder :)

    Rebecca SMC
    rebeccasofie@hotmail.com
    rebeccasofiemester.blogspot.com

    Og hvis jeg vinder, kunne jeg godt tænke mig Sengetøj - Voksen - Apples/Red

    SvarSlet
  81. Elsker Småfolk! Jeg prøver lykken med 4 lodder :)

    SvarSlet
  82. HErlig premie! Tar to lodd og prøver lykken:)

    SvarSlet
  83. Så fin premie ! To lodd ble det her :)
    Klem Birgit

    SvarSlet
  84. Jeg ville elske at drømme søde drømme i et voksensæt med grønne æbler. 1 lod til mig, tak...
    unikarina (@) unikarina (.) dk

    SvarSlet
  85. nåååårh hvor er de fede! Tager gerne 4 lodder, laver indlæg om det på min blog i morgen. :)

    SvarSlet
  86. Fantastisk! Jeg tar gjerne 4 lodd. :)
    -strikkelisa.

    SvarSlet
  87. Super jeg snupper 4 lodder :0)

    SvarSlet
  88. Hei, jeg tar to lodd :)
    abelone.eiklid@gmail.com

    SvarSlet
  89. Jeg kan vist lige nå det endnu, er lidt sløv. Jeg vil rigtig gerne vinde det lilla æblesengetøj i str junior. Deltager med 4 lodder.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  90. jeg skulle gjerne vinne Sengetøj - Voksen - Apples/turquoise, den var så fin

    jeg har meldt meg som fast leser

    2 lodd på meg altså :)

    SvarSlet
  91. Fantastiske sengetrekk!! JA; et slikt vil jeg gjerne vinne!
    Prøver her med ett lodd, så er i alle fall sjansen der ;-)

    :-)

    SvarSlet
  92. Skøn giveaway, jeg er med på 2 lodder:-)

    SvarSlet
  93. Får hvis brug for" held i hånden" med alle dem der er med i
    denne flotte give away. 1 lod til mig og synes om den lilla/junior.
    KH Kirsten
    klykke@tdcadsl.dk

    SvarSlet
  94. Lækkert lækkert sengetøj, er vild med de æbler. Men endnu mere med alle de flotte krea ting du laver.

    er ny tilmeldt læser så er det vist to lodder

    salpetermosevej@gmail.com

    Kærligst Lene

    SvarSlet
  95. hovsa og et voksen sæt, da mine tre skønne poder er ude af junior nu.

    SvarSlet
  96. Uhh, den kan jeg vist liige nå at deltage i! Er fast læser og så med denne kommentar giver det vist 2 lodder:-)

    Kh Camilla

    SvarSlet
  97. Åh, jeg håber jeg kan nå at være med!
    Jeg er med på 2 lodder og jeg ønsker mig et voksen i lilla.
    Fortsat dejlig dag og god weekend,
    Kh Tine

    SvarSlet
  98. Er vild med småfolk og vil elske det mørkeblå sæt i voksenstr. Deltager med 2 lodder
    Kh Lene Noergaard

    SvarSlet
  99. Kan jeg mon nå at være med??? I så fald et lod til mig:0) Vi ønsker os det blå i juniorstr.
    Mvh. Trine og Viktor (ryttermarken@hotmail.com)

    SvarSlet
  100. Ej, hvor er jeg åndssvag..gammel give away :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...