onsdag den 29. juni 2011

Nyt fra DUNS og gavemærkerne spredes!

Først og fremmest - så kan jeg ikke stå for 50% på DUNS! Og når det så også er på de nye varer, ja - så skal der shoppes. I går landede derfor en skøn pakke med lidt sommesager til Karen og til den kommende nevø, der melder sin ankomst om ca. 8 uger :-) Er du også til DUNS, så finder du de fantastiske tilbud lige her. Prøv lige at se de farver? Blomster til Karen og krabber og fisk til nevøen :-)




Og så skal jeg love for, at der er nogle, der har produceret gavenærker!! Det er SÅ fedt, at ideen er blevet taget godt imod - prøv lige at se Dorthe's mærker her. 85 stk. mine damer og herrer!

Og Lisbeth fra Paperwear synes også om måden hendes skønne papir bliver brugt på - se bare på hendes blog, hvor det i øvrigt godt kan anbefales at følge med :-)

Har du også forsøgt dig efter min DIY, så send mig et link!

4 kommentarer:

  1. DUNS laver super lækkert tøj, desværre ikke noget tilbage i Emil´s str. Men nyder tøjet du har valgt.
    Min mor har også produceret gavemærker for mig, vil ligge et billede på min blog af dem så du kan se :)

    SvarSlet
  2. Jeg fik også handlet til 50 % i sidste uge. Fik også den med blomster og krabben <3 August bliver så fin i dem.Gad da godt have haft den allerøvereste du viser. Men den var der ikke i vores str.

    SvarSlet
  3. hvor er det fedt elsker duns <3

    SvarSlet
  4. Jeg fik handler ved http://kids-trend.dk/duns-80/ der var det mega billigt

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...