tirsdag den 29. maj 2012

Du kan lige nå det...

I aften kl. 21 trækker jeg vinderne af min elefantastiske Give Away i samarbejde med Nordisk Tekstil. Så har du ikke allerede tilmeldt dig, kan du altså stadig nå det. Hele 4 vindere skal findes, og jeg tror, at jeg er lige så spændt som jer :-)

Du skal tilmelde dig her. Og vær sød kun at lægge én kommentar - selvom den ikke umiddelbart kan ses, ligger den i enden af den lange række kommentarer, og du skal således trykke på "indlæs flere" - indtil den dukker op.

8 kommentarer:

  1. Lækkert - jeg er med.

    Hilsen Mai-Britt

    SvarSlet
  2. VI ER MEGET SPÆNDTE!! ;P hehe

    SvarSlet
  3. elefantastisk give away - jeg er helt enig - elefanter er bare fantastiske. Jeg er er med. :O)

    Venlig hilsen Katrin Snorrason

    SvarSlet
  4. Åh hvor mine fingre er krydsede!!

    SvarSlet
  5. Bliver så spændende, håber jeg er heldig :-)

    SvarSlet
  6. Deltager med glæde

    SvarSlet
  7. Jeg glemte at skrive mit navn,så prøver lige igen.

    Jeg deltager med glæde vh

    Pia volder handt

    tina3len2@hotmail.com

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...