onsdag den 16. maj 2012

Er der nogen Google AdWords eksperter?

Måske man kunne være heldig, at der blandt alle jer fantastiske læsere, gemmer sig en ekspert i Google AdWords? Mindre end ekspert kan også gøre det - bare en, der ved mere, end jeg gør (og det er ikke meget) :-) Hvis du har lyst til at hjælpe mig, ville jeg blive glad for en hilsen! Enten efterlad din emailadresse i kommentarfeltet eller skriv til mig på mettekirkeskovjensen@gmail.com. På forhånd tak :-)

Og tusind tak for jeres søde kommentarer på gårdsdagens bedrift! Jeg er stadig ikke til at skyde igennem, og mine ben er mega ømme!

4 kommentarer:

  1. Hej hvad skal du have hjælp med ? kan lidt men fredag skal jeg til møde med en som forhåbenlig kan lære mig noget mere, og gude hvor jeg syntes det er svært. ha en dejlig dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Louise. Tja - mest lidt om hvordan det fungerer og udbyttet :-) Men har fået en masse gode mails, men hvis jeg får brug for mere, vender jeg tilbage :-) Men fedt du lige gav lyd!

      Kh. Mette

      Slet
  2. Hejsa...og tillykke med gårsdagens bedrift - det er flot! Jeg ville være glad for at komme under 30 minutter bare ; ) ...ja lige nu ville jeg være glad for bare at kunne komme afsted, da jeg har et uforklarligt problem med min fod.
    Ang. Google Adwords, så har jeg prøvet det... og det var ikke så svært, men hvad skal man lige fortælle.. Det er længe siden, da jeg de sidste gange synes der her stået noget med småt om at det fortsætter mod bataling, hvis man ikke gør noget aktivt, og jeg er lige typen som ville glemme at afmelde og det gider jeg ikke...
    ; )

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det der løb sidder godt nok i benene nu! Av! Håber at din fod snart kan være med på løb igen :-)

      Og tak for tip - det skal jeg jo bestemt huske - altså det der med at melde fra igen (ikke min spidskompetence) :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...