fredag den 25. maj 2012

Flere Avesjov toilettasker

3 nye toilettasker er på vej til deres nye ejere. Det er fedt, som folk er begyndt at mixe og matche blandt alle de fede stoffer, og hver af taskerne er unik :-) Ønsker du dig også en, kan den erhverves for 299 kr. + porto - og du bestemmer selvfølgelig selv, hvordan den skal se ud.

Den første er med elefanter og smølfer og gult med hvide prikker!


Den anden er med småfolk - æbler og stof med æbletræ og hund/kat.




Den tredje er med lilla fugle :-)

10 kommentarer:

  1. Wauuu, er især vild med de lilla! Heldige ejere, der kan se frem til at modtage dem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, de er skønne på hver deres måde - men lilla er jo altid en god farve!

      Slet
  2. WOW de er smukke! Sådan en kunne jeg godt ønske mig til børnene.... *Tænke tænke*

    Du er virkelig dygtig!

    God wekeend :)

    Hilsen Maria
    Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) Og æren er skam ikke min alene. Det er Tamra, der syer disse, men mit stoflager og hendes fantastiske evner er et godt mix :-)

      Du tænker bare og er altid velkommen med en bestilling :-)

      Slet
  3. De er fantastiske!!

    Hvor skal jeg sende min bestilling hen? ;)

    Sommerhilsner fra
    Christina

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina! Der kan bestilles på mettekirkeskovjensen@gmail.com :-)

      Slet
  4. Hvor er de fede! Jeg kan især godt lide den lilla med elefanterne!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja de lilla elefanter er jo bare skønne!

      Slet
  5. Hvor er de blevet rigtig flotte, jeg er specielt vilde med de lilla.
    Har du en ide om hvornår man skal være ude med hensyn til julegaver? (jaja, jeg VED godt det er sommer - hehe)

    Solskins Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet
    Svar
    1. He he - ja, men julen kan faktisk hurtigt komme! Sidste år lavede jeg julegaver indtil den 22. - så vil da gerne være i bedre tid i år! Men mon ikke et par måneder før er i god tid? Men hvis du ved, hvordan noget skal se ud, så tøv ikke med at bestille med levering til jul - for de populære stoffer er der jo ikke uendeligt af :-)

      Kh. Mette

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...