torsdag den 3. maj 2012

Der er da vist andre end Småfolk, der lader sig kraftigt inspirere?

Netop hjemvendt fra to dage med arbejdsopgaver i Jönköbing, har jeg pakket disse lækre sager ud. Heldigvis var der lige en god time til shopping, og Jönköbing bød - udover fantastisk vejr - på favoritbutikker ;-) Mere om det imorgen!

Men er det bare mig, eller virker dette bondegårdsprint bekendt? Jeg kunne ikke stå for det, men må lige tjekke stoflageret imorgen for at se, om min formodning holder stik :-) Men der er nye lækre sager til Karen - retro og Mumi i skøn blanding! Begrænsningens kunst har aldrig været mig, og jeg har vist sagt det før - jeg elsker Sverige!






8 kommentarer:

  1. Karenpigen er heldig ;-) velkommen hjem, godt at høre det gik super i det svenske, Kh

    SvarSlet
  2. Karenpigen er heldig ;-) velkommen hjem, godt at høre det gik super i det svenske, Kh

    SvarSlet
  3. Jeg vil altså også til Sverige! Jeg er lige så stille ved at forelske mig i Mumi.

    SvarSlet
  4. hvor finder du det fine mumitøj?
    Eyd

    SvarSlet
  5. Den er da helt fantastisk den bondegårdsbluse - hvilket mærke er det?

    SvarSlet
  6. Jeg købte tilfældigvis præcis den bondegårdstrøje, da jeg sidst var i broderlandet. Det er et meget billigt mærke, men en helt fantastisk kvalitet. På højde med de bedste danske mærke. Min Conrad ser godt ud i den.

    SvarSlet
  7. Sikke en uber lækker trøje! ;)

    SvarSlet
  8. Mumitrolde er bare et hit jeg elsker dem, min mand synes de er uhyggelige.....
    Hvor er det nogle lækre ting du har shoppet. Karen er da bare for heldig.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...