onsdag den 2. maj 2012

Silver Cross barnevogn - noget for dig?

Min søster har en gammel Silver Cross barnevogn stående. For ca. 3 år siden tunede vi den - sleb den for rust og rengjorde den - men siden dengang, er der ikke blvet gjort noget ved den. Så i god stand er den ikke, men for den rette med hang til renovering og gamle sager, tror jeg den kan blive rigtig fin. Der er desværre ikke noget overdækken til, men kalechen er, så vidt jeg ved, uden huller og rimelig pæn.

Så er det noget for dig? Hvis ja - så skriv. Så er den din :-) Prisen er gratis - måske en flaske god vin? Synes bare det er synd at smide den ud?


12 kommentarer:

  1. Gitte Fensholm2. maj 2012 kl. 19.42

    Jeg vil meget gerne være aftager på den.
    Mvh Gitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Gitte. Send en mail til mettekirkeskovjensen@gmail.com :-) Kh. Mette

      Slet
  2. Åååh, den er bare fin. Hvis ikke eg boede i byen hvor den er über besværlig at komme rundt med, ville jeg også gerne have en.

    SvarSlet
  3. Skulle nogle hoppe fra, er jeg på:)

    SvarSlet
  4. Jeg er også rigtig meget på :) Hvor kan den hentes henne?

    SvarSlet
  5. Lækker er den og der er et ældre ægtepar, der har en hjemmeside til, hvordan man sætter disse gamle herligheder i stand. Og mod et mindre beløb, så sætter de dem også gerne i stand for en. Se mere på www.englebarnet.dk

    Har selv haft et par stykker igennem tiden, som jeg har hygget mig med - og selvfølgelig brugt meget.:)

    Elsker Silvercross!

    SvarSlet
  6. er godtnok ovre det stadie hvor en barnevogn er aktuel, men silvercross er den lækreste vogn der findes, den er barnevognenes limosine, flot vogn.

    SvarSlet
  7. jeg stiller mig rigtig meget gerne i kø. Elsker gamle barnevogne, og lå selv i sådan en som lille. Kunne være sjovt hvis mine børn også kunne få lov til det :) Forøvrigt en rigtig fin foræring synes jeg :)

    SvarSlet
  8. Kære alle

    Gitte har fået tilbuddet, men hopper hun fra, så vender jeg tilbage :-)

    Kh. Mette

    SvarSlet
    Svar
    1. er den væk? hilsen sendtillise@hotmail.com

      Slet
    2. Hej - Ja, den er væk :-)

      Slet
  9. Vores gamle arvede silver cross som har indeholdt minimum 6 børn gik via den blå avis til en dagplejemor som havde en række. Det var bare dejligt at den fik lov at leve videre.

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...