søndag den 13. maj 2012

Sengerand part II

Det er ved at være længe siden, at jeg fik syet forsiden til en sengerand. I dag fik jeg den så samlet - forside, bagside og to lag pladevat. Jeg har simpelthen ikke kunne overskue at gøre det i lejligheden, da der dårlig er et sted, hvor der er 3,5 meter fri gulvplads. Men i dag tog jeg den med ned til min søster, og samlede den på deres lækre terrasse. Så nu mangler blot kantebånd og bændler. Når I får en part III er den færdig! Og det er også på tide, for terminen nærmer sig for den lille pige, hvis mor har bestilt den :-)

Og sikke en søndag i søsters have. Lækkert vejr - og en lækker kage blev det også til :-) Hvad har du fået din søndag til at gå med?

Og så en sidste update på webshoppen. Alle ting er nu i hus og lagt ind :-)




1 kommentar:

  1. Spændende - glæder mig til at se det færdige resultat.
    Og kagen ser også ud til at have været god :-)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...