tirsdag den 15. maj 2012

SÅDAN Mette!

Dette indlæg bærer bestemt ikke præg af Janteloven - nok snarere tværtimod :-)

Det handler om aftenens bedrift i løbesko. Jeg har været ude med kollegerne og løbe Feminas Kvindeløb, og lige siden jeg begyndte at løbe for 6 år siden, har jeg haft mig et mål om at løbe en 5-km. på under 25 minutter. Jeg har været tæt på - 25.02 har været min bedste tid, og med graviditet og fødsel var jeg overbevist om, at jeg nok aldrig kom under 25 minutter :-(

I lørdags var hele familien rundt om mosen - selv pre-teenageren Isabella, der ellers ikke gør sig så meget ud i fysisk udfoldelse :-) Men hun spurgte fredag aften, om hun ikke måtte komme med ud og løbe, og det siger man jo ikke nej til. Karen var med i joggeren, og da Isabella måtte ned og gå, udnyttede Henrik og jeg muligheden for lidt intervaltræning. Det er vist 3 år siden jeg sidst har prøvet kræfter med den disciplin, så det endte med at blive en af de hårde løbeture!

Mine ben har siden været meget tunge og meget ømme - ja, det er åbenbart ikke så meget, der skal til, selvom man løber 5 km. 3 gange om ugen.

Men frem til pointen - i aften gjorde jeg det! 24.56 - and I am f...ing proud!


14 kommentarer:

  1. Holy crap Mette, det er fanme en go tid. Stort tillykke, kan godt forstå, at du er stolt :)

    SvarSlet
  2. Sådan!! Det er s.. da også flot! Tillykke!

    SvarSlet
  3. Sådan! Det var så godt gjort, det fortjener jo en fejring :) positive reinforcement!

    SvarSlet
  4. Det skal du dælen dulme også være... Super flot.

    SvarSlet
  5. Det os bare så sejt

    SvarSlet
  6. hvor er du sej!! Godt gået :D

    SvarSlet
  7. Det er bare skide godt gået, tillykke med den fine tid.

    Kærlig Hilsen Heidi

    SvarSlet
  8. stort tillykke med det Mette- fornemmelsen er fed- lå også lige under 25 min på kvindeløbet i 2003...(som 36 årig) men siden da kom en ankelskade og kiloene efter ungerne (ikke fra graviditeten men fra at være på barsel mv .-) nå men måske jeg bare skulle lette rumpen igen og komme afsted.. GODT LØBET-

    SvarSlet
  9. hvor er du bare god, der er ikke noget som at slå sine egne personlige rekorder og nå sine ønskemål tillykke med det, du kan godt tillade dig at være stolt

    SvarSlet
  10. Det er skisme sejt :) Jeg er vildt imponeret :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...