onsdag den 23. maj 2012

Lotus-lækkerier!

Stadig i Paris, hvor vejret stadig er langt fra sommer-Danmarks. Her er det overskyet og småregner og temperaturen er 15-20 grader.

Men så er det jo godt, at min loppe-faster kan sende et billede til mig, der virkelig kan få smilet frem på læben. Se hvad hun har fundet til mig? Ser de ikke bare helt fantastiske ud? Jeg havde drømt om denne farvekombnation, men havde ikke turde håbe - og nu venter de på mig derhjemme!



- Posted using BlogPress from my iPad

Location:Paris

5 kommentarer:

  1. Lucky you! :-)

    Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
  2. Åh det er fine. Har også på det sidste været heldig med lotus kuppende. Kig ind på min blog og se.
    Sussi-sky blog.

    SvarSlet
  3. Det er stadigvæk Paris :O)
    - jov du er heldig, de ser helt nye ud!

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...