søndag den 6. maj 2012

Mon man nogensinde lærer det?

Altså at lade være med at drikke så meget, at hele søndagen er smadret? Jeg har åbenbart ikke lært det endnu :-) Uha de var en god havefest, der udviklede sig til et østrigsk after-ski-party med den helt rigtige musik og de helt rigtige drinks! De smagte alt for godt, og vejret var fantastisk!

I får lidt stemningsbilleder fra en dejlig lørdag i min søsters have til svogers fødselsdag. Slaraffenland for både børn og voksne :-)




























8 kommentarer:

  1. Sikke skønne billeder :) Håber hovedet har det bedre nu?

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder..:) Tror heller ikke man sådan lige lærer det... Sidder i hvert fald med en smule tungt hoved efter et bryllup i går..;) Men nu har jeg jo også holdt (baby)pause i halvandet år..
    Håber hovedet får det bedre..:)

    SvarSlet
  3. En fest der varer i flere dage :o)

    Ser super hyggeligt ud - håber hovedet har det bedre.
    Jeg har ikke lært det endnu - problemet er bare at jeg har andendags-tømmermænd :o(
    Søndag i fuld fart - og mandag i sneglefart. Ikke en god kombination med arbejdet ;o)

    God bedring...

    SvarSlet
  4. Hvor ser det hyggeligt ud:-). Håber i alle er kommet ovenpå inden i morgen:-)

    SvarSlet
  5. Hihi.
    Det ligner virkelig en hyggelig fest!
    :) maj

    SvarSlet
  6. jeg er 50 år og jeg har ikke lært det endnu :)
    men det ser/så hyggeligt ud :)

    SvarSlet
  7. Jeg er vild med legehuset :D

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...