torsdag den 17. maj 2012

Tæppe af lutter darlings!

Jeg har været igang med stofskæreren i mine kæreste stoffer! Ud af det, er der kommet en masse firkanter og dette babytæppe er på vej. Det kan jo næsten ikke blive andet end mega fedt med de stoffer - men vi har jo heldigvis ikke samme smag alle sammen :-) Hvad synes du? Fedt? For meget? For retro?

Jeg er i den ulykkelige situation, at mit strygejern brændte sammen i går! :-( Og ingen patchwork uden strygejern, så jeg må vente lidt med at sy sammen.....





34 kommentarer:

  1. det bliver helt sikkert SÅ fint ;o)

    Knus Astrid

    Ps. der står et udemærket strygejern et lækkert sted, tæt på dig ;o)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak :-) og der gav du mig da en god ide :-) selvfølgelig!

      Slet
  2. Jeg er helt vild med det, så mange skønne stoffer i et tæppe, det er jo en drøm:-)

    SvarSlet
  3. Super fede stoffer, måske en smule forvirrende med al det mønster men måske skal man bare vende sig til det, det er jo holdt i samme farver mønstrene igennem

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg var også ldt betænkelig, men faktisk synes jeg at helheden er harmonisk :-)

      Slet
  4. Det er rigtig fedt :o) Må jeg spørge hvilken stofskærer du bruger? Jeg kan ikke rigtig enes med min, men overvejer om den måske er for ringe?

    SvarSlet
    Svar
    1. Min erfaring er, at de billige ikke duer. Jeg skal lige se hvad mærke det er, men mener, at den kostede 179 kr. Og de er godt givet ud. Har brugt den flittigt i mere end et år, og jeg har først nu skiftet blad!

      Slet
  5. Det er super fedt! Jeg kan rigtig godt lide at det er holdt i samme farvenuancer. Det giver det lidt ro, ellers synes jeg godt den type patchwork tæpper kan blive lidt rodede...

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg tror også at det er det farvekoordinerde, der giver det ro.

      Slet
  6. Svar
    1. Ja bestillingen lød på grøn, gul og orange, så det kan næsten ikke blive andet end forår og happy happy :-)

      Slet
  7. Det er da fantastisk :) ren fryd for øjet, glæder mig til at se det færdigt. Og øv med dit strygejern, sådan et kan man ikke leve uden.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - og nej, jeg må ud og have fat i et på mandag! Er allerede ved at få abstinenser!

      Slet
  8. Åh så snyggt! Ser fram emot att se det färdiga täcket.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak - jeg glæder mig også til at vise det færdige resultat!

      Slet
  9. jeg synes det er super fedt og intet mindre kunne have gjort det, det er rigtig flot

    SvarSlet
  10. Svar
    1. Dejligt - så har jeg jo ramt noget i dig :-)

      Slet
  11. Det kan kun blive godt det der - er enig, det er mange darlings samlet på et sted!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja - det gjorde næsten ondt at skære!

      Slet
  12. Jeg synes det er super-fedt, det minder en del om det jeg har lavet til Isabel, kan det blive for mønstret...? (ikke for mig).
    KH Mia

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg havde mange tvivl, men tænkte, at nu skulle det prøves. Og jeg synes faktisk slet ikke det er forvirrende - næsten tværtimod. Mærkeligt!

      Slet
  13. Super fedt tæppe :o)
    KH Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Birgitte - dejligt at du synes om det!

      Slet
  14. Jeg er vild med kombinationen :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker - og det er jeg jo selvsagt også :-)

      Slet
  15. skønt! - jeg elsker kombinationen af grøn og orange/gul.. det er unisex og så forårsfrisk at det kun kan blive lækkert:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Enig - farverne er ren forår - og jeg glæder mig til at få det helt færdigt og vise det frem i sin helhed :-)

      Slet
  16. Det kan helt sikkert godt gå sammen - et rigtig fint drengetæppe eller sengetøj?

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...