fredag den 4. maj 2012

Lidt mere info om de svenske køb :-)

Tak for alle jeres søde kommentarer på gårsdagens indlæg om mit lille svenske shopping raid :-) Hermed lidt mere info om, hvor tingene er købt, hvis I skulle komme hinsidan i bededagsferien!

Desværre sender ingen af de tre butikker til Danmark fra deres netshops :-( Så lad være at klikke dig ind, hvis du vil undgå unødige fristelser og skuffelser - taler af erfaring :-)

Bondegårdsblusen og mummisagerne er fra Lindex. De har fantastisk meget fint børnetøj - billigt, men super lækker kvalitet. Og de er kommet godt igang med retroprints også. Blusen koster 99 svenske kr. og mumi bluse og kjole 129 svenske kr. pr. stk!




Den lille røde tunika med elefanter og kameler er fra en lille butik, jeg ikke har set før, og som ellers har butikker i mange lande, men endnu ikke i Danmark :-( Den hedder Polarn O. Pyret, og havde virkelig mange fede retroprints og andet lækkert børnetøj. Deres tøj er lidt dyrere, og tunikaen her kostede 299 svenske kr.


Og så måtte jeg selvfølgelig også i Lagerhaus. Jeg kunne købe hele butikken, men styrede mig til lidt af deres fede silkepapir og så to pudebetræk på tilbud til kun 15 svenske kroner pr. stk! Og der er da vist nogen, der er blevet inspireret af Ferm Living, hva?


6 kommentarer:

  1. Super fine ting.. Vil bare lige sige at jeg flere gange har købt over nettet fra lindex, blandt andet mumi ting og det er gået fint :-)

    SvarSlet
  2. Lindex sender til dk! :)

    SvarSlet
  3. Fantastiske nyheder! Så har det hjulpet med alle de gange vi har spurgt :-) Så er det bare ærgerligt, at bondegårdsblusen ikke er i netshoppen :-(

    Kh. Mette

    SvarSlet
  4. Både Lindex og Polarn O. Pyret finnes her i Norge også:) Har nettopp kjøpt en body og bukse med bondegårdsprintet til min kommende baby. Bodyene fra Lindex, de med litt stretch i, holder seg supergodt i vask og har en god passform!

    SvarSlet
  5. Jeg VIL i Lagerhaus en dag! Du viser så fine ting derfra :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...