mandag den 14. maj 2012

Over min fatteevne!

Da jeg for efterhånden noget tid siden læste dette indlæg hos Lone, blev jeg mildest talt meget imponeret. Og det handler om pileflet :-) Kender I ikke det, at man næsten ikke kan tro på, at man kan lave sådan noget selv? Det er da sådan noget man køber, som er lavet et eller andet sted i østen - og hvordan ved man ikke? Men nu har jeg set alle de flotte billeder af processen og ved nu, at det er muligt at skabe fantastiske ting med pil. Og det har virkelig givet mig lyst til at lære det!

En af pigerne i butikken fletter også, og hun har lovet at lave et kursus her i løbet af sommeren. Hun er også dygtig, så det vil jeg glæde mig til. Måske du også har lyst til at lære at flette pil?

I mellemtiden synes jeg, at I skal gå en tur forbi Lene og se den flotte vugge, som hendes svigerinde har flettet til deres første barnebarn. Det er da lækkert håndværk? Og sikke en fin gave!



4 kommentarer:

  1. Den var utrolig flott. Sikkert veldig mye og hardt arbeide.Det er en flott gave. Ha en fin mandag

    SvarSlet
  2. ja, hende Lene (svigermor) er en skrapsak til det med pil:0)

    SvarSlet
  3. Tusind tak, Mette for de fine ord og tak fordi du henviser til min blog.
    Jeg må vist se at få oppet mig lidt, så jeg måske kunne være så heldig at få et par nye læsere....
    Kh. Lene.

    SvarSlet
  4. WOW hvor er den flot, det er virkelig et håndværk jeg har dyb respekt for, jeg bøjer mig virkelig i støvet, det går over min fatte evne at man kan lave noget så smukt af noget så simpelt :)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...