onsdag den 16. maj 2012

Som at leve i en kulisse....

At have sin bolig til salg, er som at leve i en kulisse. Det er en påstand, men måske nogen af jer, der har prøvet, kan bekræfte det? Hold op hvor har der aldrig været så ryddeligt og rent i vores lille hjem. Og det har kun stået på én uge! Men hvilken uge. Det går rigtig godt, og på en uge har vi haft tre fremvisninger, et åbent hus og et bud! Og der er en aftale mere i bogen og formentlig to bud mere på vej - så vi kan vist ikke klage! Tænk hvis man kunne være så heldig, at drømmehuset er vores lige om lidt? Åhhh hvor jeg håber! Kryds fingre sammen med mig :-)

Manden er på vej hjem fra Finland (mon han har et Mumi krus med?), og jeg har smækket benene op efter at have knipset nogle dårlige billeder af detaljer i kulisse-hjemmet :-) Vil du se bedre billeder, kan du stadig lure her.





8 kommentarer:

  1. Hvor er det da super fedt at der allerede har været en del og kigge samt bud, vi krydser fingre alle tre herfra, og glæder os til at se det "nye", indflytningsgaven er fundet:-)

    SvarSlet
  2. Åh ja.. Jeg kender det. Vi har lige sat vores til salg, og har haft fotograf ude. Hold nu fest jeg har ryddet op.

    SvarSlet
  3. Jeg kender det også ganske udmærket. Vi har stadig hus til salg og der har heller aldrig nogensinde været så rent og nydeligt som der er nu.
    Og jeg kan ikke engang tage æren for det... jeg er jo flyttet, så det er manden der står med arbejdet. Og han gør det godt... jeg undrer mig da lidt over hvorfor han aldrig så støvet dengang jeg også boede der... hehe... ;o)

    SvarSlet
  4. Hvor jeg dog bare håber det lykkes for jer! Det vil da være fantastisk med plads til kreative sysler og en dejlig have

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejligt at høre at der er så meget interesse :)
    Jeg håber inderligt I får solgt hurtigt så I kan flytte til drømmehuset!

    Vores andel har desværre stået til salg i over halvandet år nu, selvom den er spritny, topfin med +3 meter til loftet, for- og baghave og endda også ok billig :(
    Hussalgene på Lolland er bare ikke rigtig eksisterende pt. så vi har måtte leje det ud og tager det snart af markedet igen. Vi har lejet noget større, men ville jo også allerhelst bare flytte i et drømmehus som var vores eget :)

    SvarSlet
  6. Spændende, det lyder da som om der snart kan være nogen som bider på:-)
    Hvor er den der madplanstavle fra? Er det wallstickers?
    Ang. stoffet fra tidligere indlæg, så har jeg desværre kun et meget lille stykke, sådan noget ala 30x30 tror jeg. Kan du bruge det, så bare send mig en mail julie_lykke@hotmail.com

    SvarSlet
  7. Jo, det kender jeg alt for godt; sengen skal hele tiden være redt, legetøjet skal hele tiden være pakket pænt sammen. Og så havde vi også pakket en masse ting sammen for at det hele skulle se mere ryddeligt ud- hvilket gik ud over mine krea ting. Så gensynsglæden var stor, da vi endelig skulle flytte. Jeg håber for jer at det lykkedes, for det tærer altså lidt, hvis der skal gå lang tid som i vores tilfælde. Knus Heidi

    SvarSlet
  8. Det er sørme godt nok hurtigt - jeg krydser fingre :O)

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...