mandag den 28. maj 2012

Den nemme løsning!

Lige hjemvendt fra Sverige og med vasketøjsbunker på størrelse med Runde Tårn efter en uge i Paris og en forlænget weekend i det svenske, ja, så blev det altså den nemme løsning til aftensmad! Men familien klagede ikke. Det er hverken en billig eller sund løsning, men hold da op, hvor smager det bare godt! Dominos! Mums. Jeg tror, at det er 10 år siden sidst, jeg satte tænderne i en pizza der fra. Og jeg skulle hilse og sige, at de ikke er blevet ringere :-) Er du også fan?



6 kommentarer:

  1. Åh suk... De pizzaer er altså bare noget af det jeg SAVNER - da jeg boede i København lå der en lige nede på hjørnet... Nu er der bare alt for langt. Suk igen :)

    SvarSlet
  2. Nøj, dem fik vi spist nogle stykker af dengang på H.C. Ørstedsvej :)

    SvarSlet
  3. Dem har jeg stadig tilgode - det må prøves!

    Og velkommen hjem!

    Hilsner fra Maria fra Abeslottet.blogspot.com

    SvarSlet
  4. Oh ja, Domino er en kendt størrelse her i huset. Da tvillingerne var helt små brugte vi mandagstilbuddet noget nær hver uge.. Nu er der noget længere mellem besøgene, men godt - det er det!

    SvarSlet
  5. Ja jeg er fan af al nem og hurtig aftensmad... så jeg kan lave noget andet i stedet for :-)

    SvarSlet
  6. Der er vel ingen lov der forbyder pizza?
    Nydt af alle og uden det store arbejde med at lave maden og rydde op bagefter - win -win :O)

    Sommer Smil fra Tulle Momsemor

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...