torsdag den 10. maj 2012

En enkelt suttesnor

Selv om der er lidt længere mellem de kreative indslag i denne tid, så står det ikke helt stille - men på en eller anden måde får jeg ikke lige taget et billede, inden sagerne ryger med posten. I dag har jeg dog lige fanget denne lille suttesnor, inden den ryger afsted mod en ny ejer. Lilla med lilla elefanter - det er ved at være en klassiker :-)

Der bliver også så småt fyldt op med varer i shoppen, men det er rimelig tidskrævende arbejde, så det går ikke helt så hurtigt, som man kunne håbe. I går fik jeg uploadet en del af ByGraziela varerne, og mere følger de næste dage :-)


8 kommentarer:

  1. De er simpelthen så fine de snore du laver. :) Gid man stadig havde en lille bebs som brugte sådan nogen.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Mette

      Tak skal du have :-) Ja, men ellers må du jo få dig en til voksen - en keyhanger :-)

      Kh. Mette

      Slet
  2. Suttesnorene du lager er veldig søte. Ha en fin torsdag

    SvarSlet
  3. Du skal nok få nogen bestillinger fra min side nu nar jeg skal ha en lille pige :)

    Lilla er en skøn farve.

    SvarSlet
    Svar
    1. Du er som altid velkommen :-) Bliver så spændende med den lille nye!

      Slet
  4. Det skulle vel aldrig være snoren til min lille niece? Den glæder jeg mig til at give hende :-)

    Kh
    Birgitte

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig lige præcis det, det er :-)

      Slet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...