mandag den 7. maj 2012

Lilla fugle til salg

Som skrevet tidligere på dagen, har jeg været super heldig at få fingre i nogle skønne stykker af de populære lilla fugle. En virkelig vintage skat! Stoffet er i ny og ubrugt stand, og jeg er forbløffet over farverne, de oprindelig har haft. Det er simpelthen så smukt, selvom de forvaskede varianter også er skønne.

Er du også vild med dette print, har du nu muligheden for at få fat i et stykke, da jeg sætter 8 stykker til salg. Størrelsen på et stykke er ca. 50 x 70 cm., og prisen er 180 kr. Vil du have større stykker - og er du hurtig, så er det muligt at få op til 4 sammenhængende stykker. Det er først til mølle på mailen - mettekirkeskovjensen@gmail.com. Hav tålmodighed med svar, da jeg smutter ud af døren, når dette indlæg er lagt på :-) Jeg svarer jer senere i aften :-)

Og min nye skat betyder også, at der igen kan laves Avesjov bukser og nederdele med lilla fugle! Så har du før gået forgæves på den konto, så er der altså nu mulighed igen :-)




2 kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...