tirsdag den 24. april 2012

Elefantastisk Give Away his Kirkesjov!

Jeg har glædet mig virkelig meget til at sætte denne Give Away igang! I samarbejde med Nordisk Tekstil udloddes 4 sæt juniorsengesæt med de populære elefanter fra den nye kollektion - - et i hver af de nye farver, som kommer på gaden den 29. maj 2012. Vi er mange, der har ventet spændt på, at det skulle ske - og nu sker det snart :-)

Senegtøjet produceres i 4 farver. Alle farver bliver tilgængelige i både baby-, junior- og voksenstørrelse. 3 af farverne er nye, mens den fjerde - brune elefanter med orange blomst - også fandtes dengang tilbage i slutningen af 70'erne, hvor printet første gang så dagens lys. Sengetøjet vil blive solgt under det oprindelige navn "SoveTrine", og du kan se de tilgængelige farver på billedet nedenfor.


Hvis du også bare må eje et af de nye sæt, så kan du se forhandlerlisten her. Og hos Sovezonen i Helsinge, kan du allerede nu forudbestille sengesættene. Vil du følge med i nyheder fra Nordisk Tekstil, kan du følge med på deres Facebookside her.

Regler for deltagelse:
Du kan få 1 lod i konkurrencen blot ved at skrive en kommenater på dette indlæg.
Du kan få 5 ekstra lodder i konkurrrencen ved at linke til denne Give Away med et billede på din blog (stjæl endelig billedet ovenfor).
Altså er der mulighed for at deltage med op til 6 lodder pr. deltager.

De 4 heldige vindere trækkes den 29. maj 2012 kl. 21.

395 kommentarer:

  1. Uhh... mig mig mig... Det vil jeg VIRKELIG gerne vinde. jeg har ikke nogen blog, så jeg kan kun deltage med et lod. Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  2. Håber jeg er heldig, jeg deltager med 1 lod

    SvarSlet
  3. Jeg snupser 6 lodder og drømmer om at vinde. Jeg linker så snart jeg er ved min computer.
    Kh Mia

    SvarSlet
  4. Kan godt forstå du har glædet dig til denne give away. Vil gerne have 6 lodder. Linker i morgen, håber det er ok

    SvarSlet
  5. For en flott give away, virkelig fine sengesett:)) 6 lodd til meg

    SvarSlet
  6. Jeg er bestemt også med på 6 lodder ! Jeg ville elske at vinde, og trænger sådan til noget positivt ovenpå alt det dårlige der sker lige nu. Så jeg krydser mine fingre for, at jeg kunne være en af de fire vindere.

    Smil til dig, Mia

    SvarSlet
  7. Nupper 1 lod i kampen om nyt sengetøj! :D

    SvarSlet
  8. ej... jeg er på med et lod :)
    kh emma

    SvarSlet
  9. Jeg er da med på 6 lodder :)

    SvarSlet
  10. Uhh ja det er så fint det sengetøj :-)
    Mvh Cecilie (cecilieditte@hotmail.com)

    SvarSlet
  11. eeeej men lige hvad jeg går og drømmer om, og hvor heldigt er det lige, at jeg endelig langt om længe har fået gang i min blog igen i dag!! Jeg deltager hermed med 6 lodder, altså lige om lidt, ikke, hvor jeg har uploadet billede og linket. Håber jeg kan finde ud af det hehe

    SvarSlet
  12. Er helt klart med.
    6 lodder til mig tak

    SvarSlet
  13. Hvem vil ikke gerne putte sit barn i så skønt et sæt sengetøj?! Jeg er med på 6 lodder:)

    SvarSlet
  14. Det er super fedt. Jeg deltager med 1 lod :o)
    Mvh Lene
    (lene_mondrup@yahoo.dk)

    SvarSlet
  15. Juhuu er med på 6 lodder, de her sæt kan man ikke få for mange af:-)

    SvarSlet
  16. Hold nu op - jeg er så meget med. Dog kun med et enkelt lod, da jeg ikke er blogger.

    VH
    Betina (didda172@hotmail.com)

    SvarSlet
  17. Vil rigtig gerne deltage med 1 enkelt lod.
    Kh Lene

    SvarSlet
  18. Deltager gerne med 6 lodder :o)
    Ha`en dejlig dag

    SvarSlet
  19. Jeg er med på et enkelt lod, og krydser fingre. -Og så er jeg i øvrigt spændt på hvad denne nye kollektion gør for efterspørgslen og priserne på de originale betræk ;)

    SvarSlet
  20. Jeg må eje sådan et fint sæt til min lille dreng.:)

    Mvh Monica ...., hajen1978@gmail.com

    SvarSlet
  21. århhh hvor fint :-) selvom jeg har forudbestilt 2 sæt vil jeg gerne deltage med 1 lod :-)

    SvarSlet
  22. ej de er fine..jeg deltager gerne med 6 lodder kram

    SvarSlet
  23. Jeg er med på 6 lodder.

    Kh Mette

    SvarSlet
  24. Amen altså, super give away! Jeg er med på ét lod;o)

    LouiseH

    SvarSlet
  25. så lækker give away.
    Jeg er med på 1 lod :)

    SvarSlet
  26. Jeg vil gerne være med 6 lodder til mig... :-)

    SvarSlet
  27. Lækker gevinst!
    6 lodder til mig

    SvarSlet
  28. Jeg er med! Fantastisk give away. Deltager med 6 lodder:-)

    SvarSlet
  29. Min datter fylder år i Maj og håber sådan at kunne give hende dette: 6 lodder til "os".

    SvarSlet
  30. Jeg vil gerne be om 6 lodder... uha vil gerne vinde.

    SvarSlet
  31. Uh, en god give-away...! 6 lodder til mig!!

    SvarSlet
  32. Jeg er med på 1 lod.

    charlottelemming@gmail.com

    SvarSlet
  33. Sikke en skøn give away - jeg er med på 6 lodder! :)

    Mvh. Mette
    www.smallstar-bymette.blogspot.com

    SvarSlet
  34. 6 lodder til mig, jeg kan simpelthen ikke deltage med mindre;-)
    Er total splittet mellem om jeg mest ønsker mig det brune eller det gule! Når men jeg krydser mine små fede fingre!

    SvarSlet
  35. 1 lod tak :)
    Har også allerede forudbestilt til Emil og ævervejer KRAFTIGT om jeg skal bestille til Anna og Victor i voksenstørrelse eller om det bare er for plat!!
    kh Libbie

    SvarSlet
  36. Hvor er det skønt og en glæde, at det endelig er blevet produceret igen. Vil passe skønt til den kommende nye gule elefant på Gustav værelse ;o).

    Kh; Mette og Gustav...

    SvarSlet
  37. De er bare fantastiske fedt de bliver lavet igen

    SvarSlet
  38. Såååååå fint sengetøj - jeg er med på 1 lod ;O)

    SvarSlet
  39. Jeg deltager gerne med 6 lodder. Det er en super lækker give away.

    SvarSlet
  40. Jeg er med på 1 lod. Er helt vild med det sengetøj :-)

    SvarSlet
  41. Ej hvor er de fede!!!

    SvarSlet
  42. Jeg er helt sikkert med på 6 lodder! :)

    SvarSlet
  43. Hold da op en lækker give away ;O) Deltager hellere end gerne med 1 enkelt lod ;O)
    Krydser min små fingre, for at jeg kunne være så heldig at vinde...
    Pernille
    pillesk@live.dk

    SvarSlet
  44. Sider lige og overvejer om jeg skal oprette en blog så jeg kan få nogle flere lodder meeen det bliver nok kun til 1 lod.. ;-)

    SvarSlet
  45. Endelig 6 lodder min vej :) Så fint og højt på (også) min ønskeseddel :)
    snkloster@gmail.com

    SvarSlet
  46. Jeg deltager med et enkelt lod og håber der er masser af held i det :-)

    KH Mette

    SvarSlet
  47. Snupper 6 lodder og meget gerne et vinder lod - nøj hvor er det nogle fine sæt !!

    SvarSlet
  48. Jeg er med på 6 lodder :-) Super fede senegesæt :-)

    SvarSlet
  49. 6 lodder til mig...
    De er bare så fine
    //Lisa

    SvarSlet
  50. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder :)

    SvarSlet
  51. Jeg er med på 6 lodder, er hel vild med det brune :)

    SvarSlet
  52. HAPS 6 lodder i hatten fra mig. Håber jeg er heldig, det blå er SÅ fint :)
    Smil fra Pia
    skatterenshyggekrog@gmail.com

    SvarSlet
  53. Ai, denne give away MÅ jeg bare vinde, så jeg snupper 6 lodder.

    SvarSlet
  54. ÅÅÅÅRRRRHHHH hvor fine er de lige!?!? Jeg vil rigtig gerne deltage med 1 lod!!

    SvarSlet
  55. Det vil lille pigen blive glad for hvis hun fik lov at sove sådan et lækket sæt.

    SvarSlet
  56. Ingen blog... så det må blive et lod til mig i denne skønne give away... Hilsen Hanne

    SvarSlet
  57. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  58. De er så lækre. vil elske at få et sæt til prinsessen, så deltager med 6 lodder.
    MVH Rikke

    SvarSlet
  59. 1 lod - er ikke blogger, endnu :)

    SvarSlet
  60. 1 lod til mig TAK

    tusneldada@yahoo.dk

    SvarSlet
  61. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder:-) Håber jeg vinder:-)

    SvarSlet
  62. Jeg vil gerne være med på 6 lodder :-)

    - Christine

    SvarSlet
  63. Jeg vil gerne være med på de 6 lodder. Så må da hellere lige lave et indlæg med link og billede ;)

    Håber jeg vinder :D haha men held og lykke til alle!

    SvarSlet
  64. Åhh det er så lækker det senegetøj, har selv et originalt blåt et fra min barnedom <3

    Jeg er med for 6 lodder :-)

    SvarSlet
  65. Jeg vil da forfærdelig gerne vinde et sæt til mit barnebarn Martha. Jeg deler også lige på facebook.

    Kirsten F. Jensen
    kirstenfjensen@hotmail.dk

    SvarSlet
  66. Jeg nupper da 6 lodder - og krydser fingre :o)

    SvarSlet
  67. Wow, hvor er de lækre... Skynder mig at deltage i den fine Give Away med et lod. :-)

    SvarSlet
  68. Jeg napper et enkelt lod ;o)

    SvarSlet
  69. Jeg snupper et enkelt lod ;)

    SvarSlet
  70. Jeg vil gerne deltage med 1 lod :)

    SvarSlet
  71. Jeg er med, jeg er med!!!! snupper fluks 6 lodder og linker med det samme ;D

    Kh Karina

    SvarSlet
  72. må være med med bare et enkel lod da jeg ingen blog har mvh kristina skovlund

    SvarSlet
  73. Fedt.. håber at et lod er nok.. :)
    Tanja.

    SvarSlet
  74. Jeg er helt klart med på et enkelt lod :-)
    Mail: jeanettkofoed@live.dk

    SvarSlet
  75. jeg er med snupper 6 lodder og xxx finger og tæer :)

    Din-og-Flere-Giveaway-Her

    SvarSlet
  76. Sikke en lækker giveaway - jeg er selvfølgelig med på 6 lodder :D

    SvarSlet
  77. Jeg vil gerne have 6 lodder - og gerne dem med held i....

    SvarSlet
  78. Jeg deltager gerne med 6 lodder... Og hvis jeg vinder, så vil jeg rigtig gerne have et sæt i enten gul eller brun ;0) Sådan, hvis nu der er bare lidt mulighed for at vælge... ;0)

    SvarSlet
  79. Jeg deltager med et lod
    Hilsen mette
    http://framettesunivers.blogspot.com/

    SvarSlet
  80. Smadder lækker give away, ku jo være man var heldig :O)

    SvarSlet
  81. Fantastisk lækker give away, jeg deltager med 6 lodder...

    SvarSlet
  82. WAUW SUPER LÆKKER GIVE-AWAY! Jeg kaster alle 6 lodder efter et sæt:-)

    SvarSlet
  83. IHH jeg glæde rmig også :) jeg snupper alle 6 lodder og håber jeg er den heldige:)

    SvarSlet
  84. Sådan et sæt må jeg bare have fingrene i. Jeg er med med 6 lodder

    SvarSlet
  85. Nøj, en lækker Give Away!! Jeg deltager gerne med 6 lodder :)

    SvarSlet
  86. Ja, det ville sør'me pynte i børneværelset!
    1 lod, tak :)

    SvarSlet
  87. uhh... det ville da være skønt med sådan et sæt til min lille fyrs nye dyne. et lod til mig, har desværre ikke nogen blog:) Louise

    SvarSlet
  88. Jeg smider straks 6 lodder i puljen. Og hvis man må ønske, så ønsker jeg mig det gule eller brune sæt. :-)

    SvarSlet
  89. Jeg deltager med 1 lod :)

    SvarSlet
  90. Ih det er fint!!! Jeg deltager med ét lod:)

    SvarSlet
  91. Vil gerne være med, tager et enkelt lod

    SvarSlet
  92. Skønt, skønt, skønt.... Et lod til mig
    Kh Annie

    SvarSlet
  93. Sikke en dejlig give away.
    Jeg deltager med 6 lodder.
    Jeg har linket ude i siden af min blog.

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away(:

    www.dyreglad-pige.blogspot.com

    SvarSlet
  94. Hold da helt op. Jeg krydser virkelige fingre.
    Lisa.lindgren@live.dk
    1 lod fra mig.

    SvarSlet
  95. Når jeg nu hedder Trine, så må det da simpelthen bare være tiltænkt mig... :o)
    Jeg deltager med et enkelt lod.

    SvarSlet
  96. wau, hvor en lækker præmie
    deltager med 1 lod

    SvarSlet
  97. Jeg vil gerne være med med et lod

    Mvh. Mette

    SvarSlet
  98. Den tror jeg da lige gerne jeg vil vinde ;)O))))))
    Har selvfølgelig puttet 6 lodder i puljen
    KH Charlotte

    SvarSlet
  99. Uhh tror Trunten ville sove godt i sådan et sæt. Vil gerne være med med et enkelt lod

    Tania tanbga@gmail.com

    SvarSlet
  100. Ejjj, jeg må være med! Sikke en dejlig give away 1 lod til mig.

    Læser din blog hver dag "er på barsel" den er super god :0)

    Vh Leila

    l.arge@live.dk

    SvarSlet
  101. Nøj det ville klæde min lea's seng... 1 lod..

    SvarSlet
  102. Så løber jeg afsted med 6 vinder lodder ;0)

    SvarSlet
  103. Et lod fra mig. Lidt har vel også ret.

    Kh Laura

    SvarSlet
  104. 1 lod tak - håber sørme det er et heldigt et :-)

    SvarSlet
  105. Jeg skynder mig at komme 6 lodder i puljen og håber, at et af elefantsættene bliver til mine børn ;-)

    SvarSlet
  106. Åhhh YES. Jeg har lige købt junior-dyne til min datter Karen, og har endnu ikke fået lavet/købt noget sengetøj - jeg vil så gerne eje dette :-)
    Jeg vil gerne deltage med 6 lodder :-)

    Alle krydsede finger og hilsener fra
    Julie - Frk.Munk

    SvarSlet
  107. Hold nu op hvor er det sødt. Det gad vi godt eje. 6 lodder herfra :o)

    SvarSlet
  108. Håber på det bliver mit heldig ene lod der kommer til at vinde :)

    SvarSlet
  109. Jeg deltager med 1 lod :)

    mvh Anita

    SvarSlet
  110. åh det vil jeg gerne vinde!!! 6 lodder til mig tak :D

    SvarSlet
  111. Jeg er med på 6 lodder.

    SvarSlet
  112. Det er bestemt en elefantastisk Give Away, så jeg hopper straks med på 6 lodder :-)

    Se evt. min Give Away, som trækkes 1. maj - du kan nå det endnu ;-)

    SvarSlet
  113. Sikke dog en praaaagtfuld give-away!! hvor er det bare noget skønt sengetøj!!!
    Er desværre blogløs, så må nøjes med det ene, men meeeget store lod og tillader mig da lige at dele nyheden med mine venner på FB i stedet..;O)

    SvarSlet
  114. Jeg deltager med 1 KÆMPE STORT lod, og håber jeg er heldig...

    SvarSlet
  115. Uh, en lækker give away! Håber at mit ene lod bliver et vinder lod ;)

    SvarSlet
  116. Uhh jeg må bare deltage

    1 lod til mig

    SvarSlet
  117. Nøj en lækker give away. Håber at vinde med mit ene lod.. Elsker elefanterne.. Kh Janni

    SvarSlet
  118. Jeg vil gerne deltage med et lod:-)
    Kh Anne Sofie
    asjacobsen_2000@yahoo.com

    SvarSlet
  119. Jeg vil meget gerne deltage med 1 lod:)

    SvarSlet
  120. Deltager med alle 6 mulige lodder og mega krydsede arme, fingre og tæer :)

    SvarSlet
  121. Nøj, den vil jeg så gerne vinde at jeg har fundet ud af, hvordan man linker på sin egen blog, så jeg er med på 6 lodder! Woohoo!

    SvarSlet
  122. Wauv det ville være helt elefantastisk at vinde, 1 lod til mig
    Mvh.Carina
    carina1817@gmail.com

    SvarSlet
  123. Jeg tager selvfølgelig 6 lodder :)
    Linker med billede i venstre sidebar.

    SvarSlet
  124. 6 lodder herfra som forventet ik Mette:)
    Fantastisk give away....

    SvarSlet
  125. Jeg snupper bare 1 enkelt lod :)

    SvarSlet
  126. Vilken otrolig give away!! Hoppas att det går bra att vara med från Sverige. Jag vill gärna ha 6 st lotter. Nu ska jag hålla tummarna... : )

    SvarSlet
  127. Jeg er med på 1 lod.
    merete-d-h@hotmail.com

    SvarSlet
  128. Fedt! Jeg napper gerne 6 lodder :)

    SvarSlet
  129. Wauuu, så er der mulighed for at komme til at eje sådan et sengesæt alligevel!!
    6 lodder :0)

    SvarSlet
  130. Et enkelt lod til mig, tak :)

    SvarSlet
  131. Jeg vil gerne være Med, på 1 lod.
    Kh. Mette:-)

    SvarSlet
  132. Jeg vil gerne være med på alle 6 lodder - vil så gerne eje sådan et sæt til tøsebarnet :-)

    SvarSlet
  133. Hvor skønt :) Jeg er med på 6 lodder.

    SvarSlet
  134. Ihhhhh ik at jeg tror jeg har en chance, men være med, det skal jeg sgu.... Deltager med et fint lod :-)

    SvarSlet
  135. UHA uha det vil jeg gerne vinde et af. Krydser mine finger. Deltager med 6 lodder.

    SvarSlet
  136. 1 lod. Krydser alt, hvad krydses kan.

    SvarSlet
  137. Jeg deltager med et lod. Super skønt giveaway!

    SvarSlet
  138. 6 lodder til mig, tak ;0)
    Kh Eline

    SvarSlet
  139. Jeg er med med et lod - enemaerke@stofanet.dk

    SvarSlet
  140. Herlig give away, Mette! Jeg tar selvsagt 6 lodder:)

    SvarSlet
  141. dejligt sengetøj, så har linket og dermed 6 lodder:-)

    SvarSlet
  142. Uhh hvor er det altså fint - håber det ender i min tullepiges seng :)
    Jeg er med på 6 lodder
    KH Tine

    SvarSlet
  143. jeg er med på 6 lodder!

    Kig forbi mine 3 giveaways, hvor du bla kan vinde duft fra Escada http://www.bykirsti.blogspot.com

    SvarSlet
  144. Jeg vil meget gerne være med! 1 lod, håber det er et heldigt et!
    God dag! - og tillykke med din nye shop :)

    SvarSlet
  145. Vi hopper med på 6 super lodder!
    Det ku være så hyggeligt med de søde elefanter i vores smølfeseng :0)

    SvarSlet
  146. WUHUUU en flot giveaway!!! Jeg er med på 6 lodder :-)

    SvarSlet
  147. Åh wauw:O) Det kunne bare være så fint på lillemandens seng- han ville elske det! (og det vil moren helt sikkert også:O) )!
    Tillykke med den nye butik...glæder mig spændt til at se mere...
    god dag- Smil fra Rikke

    SvarSlet
  148. Min lille blomst skal have det uanset hvad, men det kunne klart være fedt at vinde det!!! :-)

    Jeg er med på 6 lodder!! ;-)

    SvarSlet
  149. Iiiih.... jeg skal da også være med... Går all in med 6 lodder og krydser både det ene og det andet :)

    SvarSlet
  150. 1 stk. heldigt vinderlod til mig :D

    SvarSlet
  151. 1. stk lod hertil - med krydsede arme og ben om at vinde sådan et fint sæt:)

    Lundsgaard2@msn.com :) God onsdag til dig:)

    Mia

    SvarSlet
  152. Æv må nøjes med 1 lod, men måske lykkens gudinde er med mig denne gang.ELSKER det print....

    SvarSlet
  153. Jeg vil gerne bede om et lod. Jeg husker de skønne elefanter, fra dengang jeg havde små børn. Min veninde havde et babysengesæt med elefanterne på til sin lille datter - for over 30 år siden.
    Skønt at se det fine print igen! Jeg ville da elske at vinde sådan et sæt til mit barnebarn :-)

    Randi

    SvarSlet
  154. jeg deltager med 6 lodder :)

    kh julie

    SvarSlet
  155. de er bare super seje, ville vildt gerne vinde et sæt, men har desværre ingen blog... så det må blive et enkelt lod

    SvarSlet
  156. Har desværre også kun mulighed for at deltage med et lod.. Men jeg kan jo have lov at være heldig :-)

    Lme-1@hotmail.com

    SvarSlet
  157. Napster da straks et lod! marieeli@gmail.com

    SvarSlet
  158. Jeg vil gerne deltage med 6 lodder :-)

    SvarSlet
  159. Skynder mig at kaste et lod i puljen.

    SvarSlet
  160. Jeg er vist nødt til at snuppe 6 lodder :-) Er så spændt på at se det i real life!
    karenbjerregaard@hotmail.com

    SvarSlet
  161. Jeg deltager med 1 kæmpestort lod

    SvarSlet
  162. Jeg bliver da også nøden til at have 6 lodder og krydser fingre :-)

    SvarSlet
  163. Jeg ville elske at vinde de elefanter :-)
    6 lodder til mig, tak!

    SvarSlet
  164. Cool!!
    Jeg må da i hvert fald deltage med 1 lod! :-)

    etopbyggeteventyr@hotmail.com

    // Katrine G

    www.etopbyggeteventyr.dk

    SvarSlet
  165. Jeg hapser 6 lodder og krydser alt hvad jeg har for denne Give Away. Den vil jeg virkelig gerne vinde :-)

    Kh Nanna

    SvarSlet
  166. Deltager med 1 lod - men konkurrencen er rigtig hård! Har ikke en kinamands chance. Men ellers køber jeg sgu sengetøjet selv!

    SvarSlet
  167. Åh jeg vil også gerne være med!
    1 lod til mig!

    SvarSlet
  168. 1 enkelt lod til mig - og gerne vinderloddet, tak ;-)
    Ønsker mig et sæt til dreng, så altså helst ikke det lilla. Aller helst det brune, men brun og blå er også meget ønsket :-)

    SvarSlet
  169. Uh, jeg vil gerne være med - ville simpelthen elske at have et af de smukke sæt! Så 6 lodder til mig, tak.

    SvarSlet
  170. Jeg er på med 6 lodder og krydsede fingre:)

    SvarSlet
  171. Sikke en dejlig give-away :)
    6 lodder til mig :)
    Mange tak
    m_mikkelsen83@hotmail.com

    SvarSlet
  172. Wow, 6 stk lodder til mig :)))
    Tak.
    lme1978@gmail.com

    SvarSlet
  173. 6 lodder kommer der herfra, og så vil jeg krydse mine fingre for at heldet tilsmiler mig :)
    /Rikke

    SvarSlet
  174. 1 lod til mig :)

    /Helle

    mullegoj@gmx.com

    SvarSlet
  175. Uh...har forudbestiltes nogle sæt, men gerne flere til mig, tak :-)
    1 lod til indrapold@hotmail.com

    SvarSlet
  176. jeg lægger lige et lod i puljen. :)

    SvarSlet
  177. I would like to play.:)
    Your game is on my blog,down there.
    http://petite-armoire.blogspot.com/
    betikarauski@gmail.com
    FB Bernadett Rauski
    BL Petite Armoire
    Greetings
    Bernadett
    6 lodder

    SvarSlet
  178. Jeg er med på et lod :-)
    Mvh Camilla (camillabangklitgaard@hotmail.com)

    SvarSlet
  179. Härlig elefanter! Jag är gärna med i GiveAway och tar 1 lott, tack :)

    -Minna-
    minnapo1@gmail.com

    SvarSlet
  180. 1 lod her :-) helleras80@hotmail.com

    SvarSlet
  181. Dette må siges at være den ultimative give away. Deltager med 1 lod. Kh Sofie G

    SvarSlet

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...